Gå til innhold

Får ikke til å kjøre GTA på PS3. HJELP!


SumFortyOne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Er redd ting skal gå galt.

 

Men tilbake til problemet. Hva må jeg gjøre får å få det til å funke igjen? Er jeg nødt til å levere den inn?

 

Jeg ville spurt om jeg fikk låne et annet spill å teste med først. Gjerne av butikken jeg kjøpte det i. Det er nok mye mer arbeid for dem å ta inn boksen til reparasjon enn å låne deg et annet eksemplar for å teste med det først..

 

edit: hvis ikke dvd'er eller cd'er virker heller så ser det kanskje litt mørkere ut.. Mulig BD-drevet har tatt kvelden da ja. Du har vel forsøkt det gamle kasett-trikset med å blåse bort støv ? :-) Vill nok ha hørt med butikken hva de mener da. Mulig de da anbefaler deg å levere inn konsollen

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Tror nok du må levere inn konsollen ja :(

Er du heldig får du den tilbake før jul.

 

Lite sidespm. Har man ikke rett på å få låne tilsvarende vare om reparasjon tar lenger enn 2 uker ? Mener å huske at det var noe sånt, men har aldri fått det bekrefta

Lenke til kommentar
Tror nok du må levere inn konsollen ja :(

Er du heldig får du den tilbake før jul.

 

Lite sidespm. Har man ikke rett på å få låne tilsvarende vare om reparasjon tar lenger enn 2 uker ? Mener å huske at det var noe sånt, men har aldri fått det bekrefta

 

Tror det er slik hvis reparasjonenen er på et produkt forbrukeren må ha, slik som vaskemaskin, mobil, pc, osv.

Ikke på en spillmaskin, men det skader sikkert ikke og spørre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
prøv en vanelig dvd! hvis du har kjøpt den får 2 dager siden hadde jeg drat å byttet i butikk i morgen. hvis den ryker etter to dager tror jeg du kan forlange ny vare!

Jeg slenger meg på den der. Hvis det er snakk om 2 dager hadde jeg trappet opp og forlangt ny maskin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...