Gå til innhold

Får ikke til å kjøre GTA på PS3. HJELP!


SumFortyOne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel ta en tur dit i morgen.

 

Mulig jeg er dum nå men. Jeg trodde hele ideen med hardisk på konsollen var at jeg kunne lagre spill på hardisken, og deretter slippe å bruke cd'n.

 

Ideen med hardisk er først og fremst at den kan brukes som multimedia stasjon, som å ta opp tv programmer, lagre musikk på den, laste ned og spille spill demo etc.

 

I tilegg krever noen spill å installere deler av spillet på harddisk slik at loading går kjappere, men man kan ikke installere hele spillet for å slippe å bruke BR disken.

Lenke til kommentar
Har allerede prøvd med DVD, det funka heller ikke.

 

Kjøpte den hos Lefdal.

 

Ja, når jeg setter inn GTA så kommer ikke ikonet opp.

 

Deathshoot: Det skal jeg prøve.

 

Lefdal har faktisk 30 dagers full returrett, så du kal ha ny maskin på flekken, correct me if I have wrong answer :p

Viss ikke så går du videre med det til forbrukerrådet. Konsoller skal ikke vare i 2 dager, noe som er spinngale

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Har svaret !

 

Med engang du har pakket ut din nye PS3 må du ta av foreldre kontroll i options ! Med engang jeg fikk PS3 sjekket jeg options :) og tok det av, du får beskjed om og taste pin og standar pin er 0000

Lenke til kommentar
Lefdal har faktisk 30 dagers full returrett, så du kal ha ny maskin på flekken, correct me if I have wrong answer :p

Viss ikke så går du videre med det til forbrukerrådet. Konsoller skal ikke vare i 2 dager, noe som er spinngale

 

Gode nyheter :D

 

Gleder meg til i morgen ;P

 

Refferrer til posten min som kan være løsningen siden du sier den er helt ny ;)

post nummer #36 - LINK

Lenke til kommentar
Lefdal har faktisk 30 dagers full returrett, så du kal ha ny maskin på flekken, correct me if I have wrong answer :p

Viss ikke så går du videre med det til forbrukerrådet. Konsoller skal ikke vare i 2 dager, noe som er spinngale

 

Gode nyheter :D

 

Gleder meg til i morgen ;P

 

Refferrer til posten min som kan være løsningen siden du sier den er helt ny ;)

post nummer #36 - LINK

Jeg prøvde det, funka ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...