Gå til innhold

Får ikke til å kjøre GTA på PS3. HJELP!


SumFortyOne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehhe, trokke det nei :p

 

Var netopp hos Lefdal. Vis de hadde hatt noen på lager, så ville jeg fått en ny, men de får ikke inn før til jul. Isteden skulle de sende den inn til Sony og motta en ny en, dette kunne te 3-4 uker :(

 

Hev kjøpet og kjøp ny konsoll i en annen butikk...

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail angående heving av kjøpt, de sa jeg ikke hadde rett til det.

Merkelig at de ikke kan gå til anskaffelse av en ny konsoll. Men, hvis de så skulle sende den inn igjen til Sony, antar jeg at du vil få returnert en ny av de, eller at de fikser den, hvis det ikke er snakk om for store feil.

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail angående heving av kjøpt, de sa jeg ikke hadde rett til det.

 

Høres veldig rart ut. Om det er slik som du har sagt i denne tråden at det kun er et par dager siden du kjøpte konsollen ny og den aldri har fungert skal du kunne heve kjøpet uten problemer. Sender du en nølende og usikker mail vil dem selvfølgelig prøve seg. Ta med konsoll og kvitering ned på butikken. Slå i bordet og si at denne funker ikke og at du nekter å godta kjøpet. Ikke faen om du skal vente flere mnd. på at dem skal få surra seg til å levere en vare som funker...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har svaret !

 

Med engang du har pakket ut din nye PS3 må du ta av foreldre kontroll i options ! Med engang jeg fikk PS3 sjekket jeg options :) og tok det av, du får beskjed om og taste pin og standar pin er 0000

 

Hindrer foreldrekontrollen deg i å se vanlig DVD hvis du ikke deaktiverer den? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...