Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje er full av energi igjen.🤣🤣🥰🥰

Ja, det går litt opp og ned og rundt om kring med der meste her,dessuren er valper ofte ikke så veldig kosete i lengden, det kommer med alderen😉🐶🥰

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja, det går litt opp og ned og rundt om kring med der meste her,dessuren er valper ofte ikke så veldig kosete i lengden, det kommer med alderen😉🐶🥰

Ja det har Cassidy Tvillingene også opplevd med katter, at de ofte blir mer kosete med alderen. Når de er kattunger er de mer lekne.😻😻

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Ja det har Cassidy Tvillingene også opplevd med katter, at de ofte blir mer kosete med alderen. Når de er kattunger er de mer lekne.😻😻

Ja, sånn er det med valper også, de har ikke tid til så mye kos. Oppmerksomheten deres skifter fort og mye 🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ja Cassidy Tvillingene tror at det er sånn med menneskebarn også, for sånn var det med oss.😉😉

Ja det er mye å utforske og finne ut av når man er barn, uansett hvilken art man tilhører 😁🐶🥰

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧

God bedring 🍀☘️❤️🐶🥰

MR SPEED skrev (13 minutter siden):

For trøtt hente cola Halo Halo våkn opp MR speed 

WAKE UP @MR SPEED 🤪🐶🥰

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (5 timer siden):

Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧

Jeg tror ikke vi blir smittet via nettet, er jo du som har virus, ikke pc'n din, men god bedring :p 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...