Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (17 timer siden):

Gi Geografiquizen en ny sjanse da @Trippelure, jeg har gitt et lettere hint :) 

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (16 timer siden):

Enda ikke sett noen nye folk i Discord samfunnet mitt. @Trippelure, du tar deg tid ser jeg. 🙃🙃😃

Hei begge to😉 Skal gjøre det når jeg får tid, har bare blitt litt mye på en gang de siste dagene...😁

Lenke til kommentar

En som har langt hår og kanskje har hatt det hele livet, særlig jenter/damer, vil sikkert føle det som noe veldig "endelig", men man får jo tak i gode parykker som sikkert ikke koster veldig mye hvis man tar det steget og føler at det var feil. I tillegg er det nok ikke alle som kler veldig kort hår eller har en hodeform som kler det.
Det tar jo uansett for de fleste flere år å gro ut håret igjen, så det er definitivt noe man må tenke grundig gjennom.

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 time siden):

DET har jeg tenkt at jeg skal gjøre en gang i dette livet, men jeg har ikke våget ennå. Det er så endelig liksom. :( 

Gjør det sent på høsten, da kan du gjemme deg under en lue hele vinteren om du skulle angre deg 😉 Til våren har det vokst såpass mye ut at du kan frisere det, selv om det bare er en kort gutte/gammel dame-sveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Gjør det sent på høsten, da kan du gjemme deg under en lue hele vinteren om du skulle angre deg 😉 Til våren har det vokst såpass mye ut at du kan frisere det, selv om det bare er en kort gutte/gammel dame-sveis.

    Meg og kort hår hører ikke sammen.... :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...