SkyMarshall Arts Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Heisann. Har mekka meg en liten remix av Apoptygma Berzerk's "Eclipse". Det var pga. dem jeg begynte å lage musikk, så en remix måtte bare skje. Låta er laget fra bunn og opp i Cubase SX3, FLStudio 7 og Adobe Audition 1.5. Hovedsakelig med Korg Legacy. Video er under, og download er her: Download fra www.skymarshallarts.com eller www.NewGrounds.com Og her er teksten også "Cause today we'll cath a glimpse of eternity. As the world stands perfectly still - just for a moment. For the very first time, and it is meant to be. Yeah, we'll forget about ourselves - and share the moment. But today we'll cath a glimpse of eternity. As the world stands still - for a moment. And I guess we'll all be making history. As we all join hands - just to watch the sky. For the very first time, and it is meant to be. Yeah, we'll forget about ourselves - and share the moment. And I guess we'll all be making history. As we all join hands - just to watch the sky." 1
Left Blank Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Da du sier For A Moment er det dritbra melodi og progresjon fra forrige segment. Liker videoen og sangen veldig bra. Syntes det er ganske mye folelse i det her
Mevon Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Nice sang som vanlig SkyMarshall Hvor lang tid pleier du egentlig å bruke på å mikse sammen en sang?
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Da du sier For A Moment er det dritbra melodi og progresjon fra forrige segment. Liker videoen og sangen veldig bra.Syntes det er ganske mye folelse i det her Mye følelse faktisk Jammen er vel det .. får jo tårer i øynene av de gode gamle til Apop, så var moro å lage. Kult du liker. Takker og bukker. Bra saker Godt produsert og mixa og sliktOh thank you, kind sir. Nice sang som vanlig SkyMarshall Hvor lang tid pleier du egentlig å bruke på å mikse sammen en sang? Nice Det varierer veldig veldig ... jeg har prosjekter som ligger å råtner fra flere år tilbake faktisk - og Eclipse her begynte jeg vel på i våres engang. Men når jeg først har bestemt meg for hva jeg skal gjøre og har sounden på plass oppe i hodet - så tar det vel ikke så lang tid. Ca. 1 uke med jevn mekking tenker jeg. Er planlegginga og mekking av orginale synther som tar tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå