Gå til innhold

Er Mac Pro giftig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Man skulle kanskje hatt en egen tråd kun for ting som lukter ille.

 

Forslag til illeluktende greier:

 

Smørsyre, ammoniakk, SO2 som minner om fis.

 

Hvis du synes fis er morro så kan du jo spise disse tingene:

Flatulence-producing foods are typically high in certain polysaccharides (especially oligosaccharides such as inulin) and include beans, lentils, dairy products, onions, garlic, scallions, leeks, radishes, sweet potatoes, cashews, Jerusalem artichokes, oats, wheat, yeast in breads, and other vegetables. Cauliflower, Broccoli, cabbage and other cruciferous vegetables that belong to the genus Brassica are commonly reputed to not only increase flatulence, but to increase the pungency of the flatus.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eg har brukt min Mac Pro i ca. 15 timer. I dag brukte eg den for fyrste gong i eit par timar i ein jafs. Eg har alltid reagert på den søtlege lukta, men i dag vart eg regelrett spysjuk. Måtte gå ut av huset for å bli betre. Då eg kom inn att opna eg dører og vindauge på vid vegg og fekk lufta godt ut. No er eg noko betre, men merkar at eg har litt plagar i åndedrettsystemet - følar meg som om eg skulla innhalert eit par sigarar. Fekk dritsjokk då eg leste det som stod her: http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...25&tstart=0. Eg vil i kveld plassere Mac'en i den kassen den kom i og plassere heile skiten på loftet til måndag. Då tek eg kontakt med Apple og kjem ikkje til å ta eit nei for eit svar; Mac'en skal attende der den kom frå!

 

Hyggelig å se at diskusjonen ikke tar helt av i usakligheter, regner med at vi kan takke moderator for det :)

 

Jeg er nok en av de få i forumet her som faktisk bruker en Mac Pro til daglig, og jeg tar i alle fall disse oppslagene om et isolert tilfelle med knusende ro inntil noen eventuelt har noe mer håndfast informasjon. Benzen finnes i små konsentrasjoner i mange miljøer. Et oppslag som ikke ikke en gang oppgir noe som helst om hvorvidt konsentrasjonen av benzen fra en Mac Pro i det eneste påviste tilfellet overstiger aksepterte grenseverdier, det kan jeg ikke forholde meg til på annen måte enn å trekke på skuldrene og riste litt på hodet. Det er egentlig verdiløs informasjon. Regner uansett med at jeg får i meg mer benzen gjennom en enkelt bensinfylling på Statoil enn det jeg får i løpet av flere år i samme rom som en Mac Pro ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...