Gå til innhold

VGP sendelse stoppet i tollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg, bra!

Men litt OT: Resistance 2?! Hvordan? Var det gjennom sign up tingen på deres offisiele sider? Fikk ikke noe fra dem :(

EDIT: Altså fra her?

http://beta.myresistance.net/en-us/Entry/D...fen-us%2fSignIn

EDIT 2: Spør i samme sleng om du vet/tror at Socom som du (jeg har også tenkt å) kjøpte fra VGP gir mulighet å spille med andre som kjøper i Europa/EU? Eller er det sone"låst" online? Takker for svar :)

Socom er sonefritt ja. Du kan godt kjøpe amerikansk versjon og spille med europere.

Fikk Resistance 2 beta siden jeg har kjøpt årlige abbonement på qore på us store.

Men dette her er jo fanken meg kjipe greier. Hvordan vet tollerne at det spillet som vi bestiller fra VGP kostet under 200 eller om det kostet over 200,-???

Tollerne krever at du sender inn kvitteringen av kjøpet, så det finner de fort ut av.

Blir du først bedt om dette er det ikke veldig lurt å møte med falske papirer, om man da ikke er villig til en langt kraftigere reaksjon enn kun å betale litt ekstra.

ja, i dag fikk man dead space fra vgp.ca. uten noe fortolling. kanskje jeg bare skal fortsette å bestille fra dem da. har uansett bestilt far cry 3, lbp og red alert 3 fra absoluttspill.

Tidlig ute å bestiller Far Cry 3 du Urgelol :p

Endret av archongamer

Bestilte Splinter Cell:Double Agent (28CAD) den 11.10, det kom tollfritt på mandag 20.10. Dagen etter fikk jeg tollkrav på Army of Two (57CAD).

Dere som har fått tollkrav: Hva har dere gjort med brevet og evt. kvittering? (Ser noen har ventet til det har blitt sendt tilbake, men jeg vil ha Army of Two :p )

Finnes det noen mulighet at Posten kan finne ut at jeg har betalt mer enn f. eks 25CAD for spillet (hvis da VGP sender meg en kvittering med den verdien)? Hva kan de gjøre og hva kan i så fall skje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...