Gå til innhold

World of Warcraft Collector's Edition mulig å få tak i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå leita veldig lenge etter en WoW vanilla CE, siden jeg allerede har TBC CE, og Wotlk CE på vei. Noen som har noen ideér om hvor jeg kan få tak i dette til en overkommelig pris? Den må være uåpnet og Europeisk. Har allerede en TBC CE stående på hylla som fortsatt er i plasten...

 

(Ja, jeg er en samler)

 

Brukte vanilla wow CE er nok greie å få tak i.

Men med plastikk, altså uåpnet, den blir verre.

 

Tittet kjapt på ebay, finn osv. Fant ingen med plastikk, men mange brukte

Lenke til kommentar

å finne en ce i plast for en rimelig pris er nok ganske klin umulig, disse gikk for 2-3000kr stykket på ebay og qxl rett etter release når alle var utsolgt en periode

 

har selv en liggende, samme med tbc og forhåpentligvis wotlk, tenker å selge de som bundle en gang i framtida^^ men den blir nok langt ifra rimelig :p

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Har Vanilla CE, men då eg var i begravelse på Launch til TBC blei det ikkje noko CE på meg då. Håpar å ta det igjen med Wotlk though=)

 

Å skaffe rimelig uåpnet i Vanilla er idag rett og slett umulig.

 

edit; Rimelig er eit relativt ord.

Så spørs kva du legg i relativt.

Endret av E7ite
Lenke til kommentar
Har Vanilla CE, men då eg var i begravelse på Launch til TBC blei det ikkje noko CE på meg då. Håpar å ta det igjen med Wotlk though=)

 

Å skaffe rimelig uåpnet i Vanilla er idag rett og slett umulig.

 

edit; Rimelig er eit relativt ord.

Så spørs kva du legg i relativt.

 

 

jeg fikk tak i en vanilla ce wow edition for bare et par mndr siden faktisk. fikk den for 1000 sek=) tingen med vanilla wow ce er at du må lage en ny konto og overføre karakterene dine over på den, om du har tenkt å bruke den da. er ikke noe kode som følger med slik at du kan aktivere kontoen din som en collectors konto, slik som det var med tbc ce.

 

men i alle fall. det du burde gjøre for ¨f¨tak i en ce edition er å følge med på de europeiske ebay sidene, tradera. se er kjemepflott (der jeg fikk tak i min så billig) ellers kan du jo sjekke rundt på svenske spillsider som har kjøp/ salg sekjson. bruke ca 1 mnd på å få tak i min.

 

er en annen svenske som har mailet meg også, husker ikke hvor mye han skulle ha for sin edition, men jeg kan sjekke om jeg har mailene hans enda.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...