Gå til innhold

Demo: Sacred 2: Fallen Angel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk av grafikken: Glitter og Stas for ALLE penga! Spillfigurene ser ut som Barbiedukker. Våpen og rustninger ser ut som det har blitt laget av kostymedesigneren til Sigfried og Roy. WoW kommer seg unna med det (såvidt), men det gjør ikke Sacred 2. Alt ser stivt og plastisk ut. Animasjonene overbeviser ikke. Men, utendørslandskapene var hakket bedre, selv om de også mangler å se levende ut.

 

Jeg bryr meg i utgangspunktet mer om gameplay enn grafikk. Men, dette hadde vært litt flaut å spille.

 

Tror jeg skipper denne og spiller noe annet mens jeg venter på neste utgivelse av Diablo.

Lenke til kommentar
Jeg har fått installert spillet, men det vil ikke starte. Får denne feilmeldinga:

 

"This application has failed to start because PhysXLoader.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem."

 

Har re-installert, men til ingen nytte, samme feil.

 

Noen som har opplevd samme feil?

 

Løsningen er å installere PhysX fra Nvidia: http://www.nvidia.com/object/physx_8.06.12_whql.html

Lenke til kommentar
Ble imponert av demoen ivertfall! Skal bli spennende å se hvordan PS3 versjonen kommer til å bli. Hva som evnt blir forskjellig fra pc versjonen eller ikke..

 

PS3? Skal det ikke komme ut kun til PC og 360.

 

EDIT: Det var jeg som leste litt kjapt isted. Den kommer til PS3 og 360 i november ja :-)

 

Da skal jeg vente å se hvordan PS3 versjonen blir før jeg bestemmer meg, tror det kan funke bra på konsoll.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar

Har testet demoen litt, men ikke 100% overbevist ennå.

 

Grafikken er bra, det samme med karakaterer og animasjoner (hvis man liker den stilen da).

 

Kamera er jeg ikke helt fornøyd med, da det blir for mye fugleperspektiv etter min smak. Skulle ønske man kunne se litt lengre fremover i spillverdenen.

 

Synes også respawns på trash mobs er for raskt. Det går fort å levle på den måten, men det fører til konstant hack & slash.

 

Kamera skapte også store problemer i dungeon, da det går gjennom "veggene" slik at man ikke så noe. Måtte konstant zoome helt inn på karakteren for å se hvor man var, og hva som angrep meg. Veldig knotete.

 

Tror uansett det kan bli/er et bra spill.

Lenke til kommentar

Dette skal skaffes. Eneste problemet blir å få plass til det blant de andre hyllemeterene med spill. Kanskje på tide å begynne å tenke på å få seg en cd mappe. Lurer litt på om DiabloIII vil bli bedre enn dette. Eneste minuset fra meg blir kameraet som skulle vært mer som i Age of Conan og Oblivion, samt synsfeltet som er for kort.

 

Ellers var jo demoen fantastisk spillbar, grafikken super og atmosfæren kjempebra.

Lenke til kommentar

Prøvde demoen en stund, men avinstallerte den ganske kjapt for å ikke spolere for mye når jeg endelig får hele spillet. Dette var svært, svært bra. :D

 

Likte for øvrig humoren her. Når man leser på gravene får man ting som "Laught it up. Your time will come" og "Come on it! There's cake in here!" :p

 

Og ikke minst kommentaren: "This is not a drill. This is the Apocalypse. Please remain calm and exit the building. Thank you." :p

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som synes dette bare var helt middelmådig? Spiller heller gjennom Titan Quest og Diablo II et par ganger til enn å spille demoen igjen...

 

Kameraet var grusomt, animasjonene var dårlige og grafikken så plastikkaktig ut. I tillegg var kampene skikkelig treige, noe som irriterte vettet av meg. Nei... får vel fortsette å vente på diablo III.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Voice actinga var egentlig litt pinlig.

 

Annet enn det var grafikken pen, men det som imponerte meg mest var UI'en. Den var bra lekker! Andre spill har litt å lære på det punktet, kan man si.

 

Å se UI'en, menyer og kart i aksjon var nesten verdt demoen alene. Humoren på gravstøttene falt i smak også :p

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som synes dette bare var helt middelmådig? Spiller heller gjennom Titan Quest og Diablo II et par ganger til enn å spille demoen igjen...

 

Kameraet var grusomt, animasjonene var dårlige og grafikken så plastikkaktig ut. I tillegg var kampene skikkelig treige, noe som irriterte vettet av meg. Nei... får vel fortsette å vente på diablo III.

 

Nei du er så absolutt ikke alene.

 

Det eneste jeg får ut av denna demoen er skuffelse, jeg ser at det er et godt grunnlag i hvordan både kamp systemet er satt opp og de grunnleggende tankene bak skills/combat arts, men det er alt.

 

Det virker som om de sparket 70% av dev staben når de var ferdig med engine og ansatte en gjeng amatører. Alt av modell animasjoner ser ut som om det er tatt ut av en dårlig Sims 1 port til SNES. Oppdragsstrukturering er ikke-eksisterende. Stemmeskuespillet er forferdelig anstrengt og forknytt. De klarer det mesterstykket å lage en fullstendig lineær verden og allikevel gjøre det mulig å gå seg fullstendig vill i hva man skal videre.

Minimap er intetsigende i sine anvisninger. Quest log gir deg sjelden noen form for nyttig info.

Tutorial delen virker som om den ble satt opp av en halv full latsabb med det mål for øyet å gjøre det mest mulig utfordrende å i det hele tatt finne fram til informasjonen.

Kameraet som nevt av SBS er et mareritt i fribryting. Kontrollsystemet er håpløst lagt opp for noe som ser ut til å skulle være et hack 'n slash. UI'en er mildt sagt forvirrende i sin måte å formidle informasjon på i kamp og lite gjennomtenkte spawn rates istedet for noe godt statisk innhold gjør at det hele føles mer som et nødskrik fra content teamet, "vi trenger mer tid!".

 

Jeg kunne fortsatt, men det er vel lite poeng i det. Det er nok til å gjøre meg forbannet når jeg ser noe som helt tydelig var et godt prosjekt bli maltraktert på denne måten.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Dette skremmer meg litt. Har knapt opplevd noe som ødelegger spillopplevelsen som dårlig voice-acting, spilte Legend: Hand of God og vred meg i stolen :D

For å si det sånn: når jeg synes det er pinlig så er det bra pinlig!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...