Gå til innhold

Musikk: Melodien jeg lagde uten å høre...


Anbefalte innlegg

Skulle vise bror min hva man kunne lage ut av a kunne noe av musikkens regler, knota bare inn et par noter uten å høre på, for å vise hva man kan få til ved å bare følge reglene, og vips, det ble et lite stykke C major scale, ble overrasket over resultatet, på under 1 minutt tasta jeg bare inn noe, vanligvis bruker jeg lang tid på å få noe til å høres ok ut...

 

I ettertid la jeg til litt reverb og delay, chord progresjonen er basert på en FL synth ( måte ha litt mer texture enn bare piano ), for å få den litt mere snackzy, men alt i alt er selve melodien rett fra døveøret. Det jeg lurer på er om jeg kanskje skal sette meg ned å bygge mer på den melodien? Det er jo bare en liten del, men kan jo greie å bygge på den i samme stil.

 

I disse dager er jeg i en periode hvor jeg er forvirret, orkestermusikk, gitar eller piano + synth, eller bare 2 gitarer og 1 bass + trommer... Vet rett og slett ikke hva jeg skal velge...

 

 

Anyway, her er melodien, fortjener den en fullversjon som varer 3+ min? : MajorTest.mp3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...