morgan_kane Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 hei. Vil gjerne ha tips til hvilke hurtigknapper jeg skal ordne. som f. eks bytte våpen hurtig. ser dem som bruke awp bytte fort som tysan men eg får det ikke helt til. åsså treng eg tips til å binde noen hurtige knapper til å kjøpe m4 osv. kom med flere tips til ka eg kan gjøre for å bli mer hurtig. trenger det. har en laptop.
JFM Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Bare å putte komandene inn i autoexec.cfg For å bytte til forige våpen: bind "*knapp*" "lastinv" f.eks bind "MOUSE5" "lastinv" Buyscriptet mitt ser slik ut: bind "," "buyammo1" bind "." "buyammo2" bind "f1" "buy flashbang; buy flashbang" bind "f2" "buy hegrenade" bind "f3" "buy smokegrenade" bind "f4" "buy deagle" bind "f5" "buy mp5navy" bind "f6" "buy galil; buy famas" bind "f7" "buy m4a1; buy ak47" bind "f8" "buy sg552; buy aug" bind "f9" "buy awp" bind "f11" "buy vest; buy vesthelm" bind "f12" "buy defuser" Knappene må du så klart velge selv.... Har du Logitech G1*-tastatur, så kan du selvfølgelig binde på g-knappene Endret 28. september 2008 av JFM
Jooakim Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777100 :-)
morgan_kane Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 (endret) kosn bind eg en knapp til å ta fram en granat? og hvilken knapp anbefales til det? Endret 28. september 2008 av morgan_kane
morgan_kane Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 (endret) fant dette scriptet til å få fram granat først, problemet er at jeg vil ha flash før he grenade, eller kunne velge mellom dem. alias qgren "slot4; +attack; wait; -attack" bind "q" "qgren" sliter litt med denne og, skal kaste flash med en gang, men må trykke 2 ganger. alias +warnflash "warntm; weapon_flashbang; wait; +attack" alias -warnflash "-attack" alias warntm "say_team Throwing a Flashbang Take Cover!" bind "f" "+warnflash; weapon_flashbang" hva heter foresten de to knappene på høyre side på min razer copperhead mus? Endret 1. oktober 2008 av morgan_kane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå