HellandB Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Hei! Jeg bruker winamp som podcast leser. Tenkte jeg skulle høre litt radioresepsjonen fra NRK sine podcaster, men når jeg skal høre dem stopper de hele tiden. De må bufre på nytt omtrent hvert sekkund.. Hva kan dette være? er det internett forbindelsen(3/1 mb Get)? Er det winamp? Er det kansje serveren til NRK? Eller noe helt annet? Takker for hjelp!
HellandB Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Prøvde å høre på podkast hjemme der vi har lyse 10/10 mb. Her går det smertefritt helt uten lagging/bufring. Er det da rett og slett forlite med 3/1mb for å høre podcaster fra NRK?
Random Hero Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Tror nok ikke det har noe med linjen din å gjøre, tror vi har 2/1 mb, og jeg har ikke noe problem å streame podcaster i winamp... Du kan jo prøve å opdatere winampen til den nyeste feks..
HellandB Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Har den nyeste (5.541).. Noen andre som har tips om hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå