Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt Live Strong-armbånd


leech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du ville ha det i butikk, men det er ikke mulig å få tak i det i en fysisk butikk lenger.

 

Livestrong er vell omtrent umulig å få tak i Norge i det hele tatt, med mindre du er heldig å finner det på QXL.NO/Finn.no

 

Men jeg vil anbefale eBay.com

Dette er trygt og det du slipper toll og lignende i og med at varen koster så lite..

Denne f.eks koster ca 20 kr med frakt til Norge.

Jeg handler en god del på eBay og sitter bare igjen med gode handler.

Lenke til kommentar
Det er bare sååå i går..

 

 

Godt mulig det, men for enkelte av oss så betyr det armbåndet litt mer enn bare å følge moten. Den dagen du mister moren din pga. kreft så ser du også kanskje litt annerledes på tingene.

 

Hvis du skal kjøpe de på nett så kjøp de ihvertfall på riktig sted og ikke eBay. Da går inntektene til riktig sted også.

 

http://store-laf.org/wristbands.html

 

 

Edit: Hvis trådstarter kun trenger 1 stk. så har jeg et liggendes som du kan få av meg.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Doner heller noen kroner direkte til en kreftforening, så slipper du å fremstå som en oppblåst show-off.

Om han vil vise at han støtter krefforeningen ved å gå ved et håndbånd så kommer det vel på det samme hva andre synes.

Lenke til kommentar
Doner heller noen kroner direkte til en kreftforening, så slipper du å fremstå som en oppblåst show-off.

 

Kult at du bryr deg, men gjorde begge deler.

 

Wipeout: Takk for det, men bestilte direkte fra Kreftforeningen :thumbup:

Endret av leech
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hei, jeg ser også etter et livestrong armbånd, men trenger bare 1. jeg så på livestrong siden hjemmeside og der fant jeg bare pakker på 10. noen som vet andre nettsider som selger 1 og at det går til riktig formål?

 

Om mulig, send meg en direkte link. Tusen takk for alle svar

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...