Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eia er morsom, men virker som om han kanskje prøvde litt for hardt å steppe inn i rollen som forteller til et ganske så snodig spill. Han drar litt med på den tåpelige aksenten sin i perioder, men det kan være morsomt til tider også.

 

Forsåvidt syntes jeg han gjorde en god jobb, han er riktig type.

Lenke til kommentar
LittleBigPlanet getting moderated without warning: So much for creative freedom

[...]

The main issue seems to be over copyrighted material -- which kind of cuts the scope of what players can do in half, really. Levels based on Metal Gear Solid or Sonic the Hedgehog are being taken down, even if they merely contain a few items based upon the IP. Once a level is deleted, you can't even just take out the offending items and republish. The level's gone, and you have to start over from scratch. Great news for people who spent an hour or so crafting something.

LINK

 

Synes veldig mye av moroa forsvant der. Noe av det jeg synes er morsomst i LittleBIGPlanet, er å spille/lage baner som er basert på et annet spill/film, og se hvor bra folk får til å gjenskape figurer og episoder. Nå går visst det rett i dass.. :cry:

 

EDIT: Leif

 

EDIT 2: Og mer om saken her.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Eg gjorde d med en i betaen.

Mokko tror eg det var. Eg holdt på å lage en bane, så kom d opp at han ville joine meg, så trykte eg godta. Også kom han.

 

Jepp, husker vi gjorde det. Ganske gøy også, faktsik. :yes: Dumt at det ikke funker i fullversjonen, men det kommer en patch om ikke så altfor lenge som vil fikse det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har de snakket om mer innhold fra playstation Network? Så de lå noen kostymer ute nå.. Er kostymene som er morsomt å samle på, syns jeg.

 

Skal komme ut kostymer med gjevne mellomrom, ja. Enkeltkostymer koster $0.99, noen spesielle kostymer kan koste $1.99. Så vil det komme ut kostymepakker med flere kostymer til S2.99, og "Spesial-kostymepakker" til $5.99. Pluss noen "Sjeldne" kostymer til ubestemt pris (som den "First-week"-skjorta).

 

Høytidskostymer, som gresskar til Halloween, Julenisse til Jul og påskehare til påske blir gratis og er der bare i en begrenset periode.

KILDE

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...