Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

Hvem var det som postet linken? ;) *Hint* Meg *Hint*

 

har nok sittet inne på siden noen timer før du posta linken ;)

Ikke si slikt :cry: tenk så god bruker jeg var da jeg postet link til siden istedet for å lage meg en US konto :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

Hvem var det som postet linken? ;) *Hint* Meg *Hint*

 

har nok sittet inne på siden noen timer før du posta linken ;)

Ikke si slikt :cry: tenk så god bruker jeg var da jeg postet link til siden istedet for å lage meg en US konto :innocent:

 

hehe vi får se om du kan få, vet ikke helt når jeg får disse, men innen ?48? timer, får også av gamespot på onsdag ( regner jeg med siden jeg sendte mail 22 sec etter spm kom på skjerm i følge utboksen min =p ) og muligens ign og 1up =p

sier ifra når jeg får de jeg så kan jeg leke litt julenisse =)

Lenke til kommentar
zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

Begynner nesten å bli litt lei av å tigge i denne tråden.

 

Men dette er ikke bare hvasomhelst, Det er snakk om LittleBigPlanet, og da må man vel se seg nødt til å tigge litt mer en hva som er vanlig :)

 

Så here it goes, hadde satt pris på en melding i inboxen imorgen med en liten BetaKey.

 

Vil og si som tidligere i tråden. Hvis eg får en nøkkel av noen her, skal eg legge ut LittleBigPlanet temaet jeg jobber med så snart jeg er ferdig. Og det blir bra ;)

 

Nye smakebiter (andre på side 24)

post-52247-1222732629.png

post-52247-1222732635.png

Lenke til kommentar
zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

Hvem var det som postet linken? ;) *Hint* Meg *Hint*

 

har nok sittet inne på siden noen timer før du posta linken ;)

Ikke si slikt :cry: tenk så god bruker jeg var da jeg postet link til siden istedet for å lage meg en US konto :innocent:

 

hehe vi får se om du kan få, vet ikke helt når jeg får disse, men innen ?48? timer, får også av gamespot på onsdag ( regner jeg med siden jeg sendte mail 22 sec etter spm kom på skjerm i følge utboksen min =p ) og muligens ign og 1up =p

sier ifra når jeg får de jeg så kan jeg leke litt julenisse =)

 

Hadde vært kjempe flott. :thumbup: Om jeg er så heldig og får fra IGN eller 1up selv, etter du "kanskje" har gitt meg koden får du en tilbake. :yes:

Lenke til kommentar
zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

Begynner nesten å bli litt lei av å tigge i denne tråden.

 

Men dette er ikke bare hvasomhelst, Det er snakk om LittleBigPlanet, og da må man vel se seg nødt til å tigge litt mer en hva som er vanlig :)

 

Så here it goes, hadde satt pris på en melding i inboxen imorgen med en liten BetaKey.

 

Vil og si som tidligere i tråden. Hvis eg får en nøkkel av noen her, skal eg legge ut LittleBigPlanet temaet jeg jobber med så snart jeg er ferdig. Og det blir bra ;)

 

Nye smakebiter (andre på side 24)

 

Tråden har kun 23 sider her, så lettere å bare linke til den posten da det er forskjellig hva folk har som valg av visning ;)

 

Here you go.

 

And here you go

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

CONGRATULATIONS!

 

With over 2000 posts in less than an hour, you guys have successfully crashed another LBP beta sign up page. =) Well done!

 

To prevent the site from further traffic issues, the “TGIM – Public Beta Access” post is now officially locked. Don’t forget- If you had participated in one of the LittleBigChallenges, you may be one of the lucky ones to have been invited into the public beta already. Be sure to check you inbox in the next 2 days.

 

For those of you who weren't able to post in time, no worries, October 21st is right around the corner, you will all be playing, creating, and sharing soon enough.

 

To the lucky 1000 LBP fans who were able to sign up for the public beta in time, your LBP experience begins this week. If you met all the listed qualifications, be sure to keep a close eye on your email inbox for the next 48hrs for your special invitation to gain access to the public beta.

 

 

Lurer på hva dette betyr.. Gir de ikke ut flere!?

 

http://littlebigplanet.us.playstation.com/

Lenke til kommentar

Theme nærmer seg hvertfall på min front. Er vel ca 50% komplett nå. Mangler enda en del ikoner i de forskjellige submenyene. Men dette gir hvertfall en idè om hvordan det blir.

 

Får jeg en Beta Key av noen, så vil de få det lenge før de andre.

 

Tenkte kanskje at jeg ville gjøre det offentlig for alle på forumet når spillet kommer ut.

post-52247-1222768080_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...