Gå til innhold

Warhammer Online: Vurdere å begynne med WAR, overbevis meg!


Anbefalte innlegg

Jeg har nå spillt WoW siden release i Europa, og må si jeg har hatt det gøy veldig mye. Men må prøve å få et lite nytt pust inn i hverdagen min. Har sett en del Screenshots av det, det ser jo veldig kompakt og bra ut. UI virker grei, og grafikken er strålende.

 

Har allerede bestillt Collector's Edition, får se om jeg selger den eller prøver ut selv. Så nå; overbevis meg :) Hva er det som gjør WAR så bra i forhold til WoW?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som sier at War ikke har grind, det stemmer ikke. Det er like my grind i war som det er i wow. Men der er 3 viktige forskjelder.

 

1. XP fra PvP og RvR.

 

2. Public quests, Store megder xp og en muligheten for ett fint fint drop på slutten.

 

3. Man har muligheten til og dra i pvp og rvr fra rank (lvl) 1. man for stats til en lvl 8. 18. 28. 38 altettersom.

Lenke til kommentar
Det er mange som sier at War ikke har grind, det stemmer ikke. Det er like my grind i war som det er i wow. Men der er 3 viktige forskjelder.

 

1. XP fra PvP og RvR.

 

2. Public quests, Store megder xp og en muligheten for ett fint fint drop på slutten.

 

3. Man har muligheten til og dra i pvp og rvr fra rank (lvl) 1. man for stats til en lvl 8. 18. 28. 38 altettersom.

 

Hva er egentlig public quest? hva er forskjellen på det og vanlige quester?

Endret av Rest1peace
Lenke til kommentar
Det er mange som sier at War ikke har grind, det stemmer ikke. Det er like my grind i war som det er i wow. Men der er 3 viktige forskjelder.

 

1. XP fra PvP og RvR.

 

2. Public quests, Store megder xp og en muligheten for ett fint fint drop på slutten.

 

3. Man har muligheten til og dra i pvp og rvr fra rank (lvl) 1. man for stats til en lvl 8. 18. 28. 38 altettersom.

 

Hva er egentlig public quest? hva er forskjellen på det og vanlige quester?

 

 

Man går inn i en del av sonen ex. Moonbrock i wow. hvor det er ett bestemt antall fiender eller annet pakk som skal drepes 50 +/- deretter kommer det en ny bølge men tøffere finder 15 +/- og til slutt kommer det en boss. har kommet over noen varianter hva man skal gjøre. men dreping ble det uansett.

 

Og man trenger ikke være med i ett party. det er bare og drepe i questområde og man er med på loot roll :) det og poeng går på insatts ikke direkte hvor mye dmg, healning man gjore.

 

men og være med i en gruppe er en storfordel. mere xp etc. det skal være en knapp like under portrette ditt. da kommer det opp en liste over "openpartys" innenfor en omkrets av 10 minutter.

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
Har allerede bestillt Collector's Edition, får se om jeg selger den eller prøver ut selv. Så nå; overbevis meg :) Hva er det som gjør WAR så bra i forhold til WoW?

 

Stusset litt på dette. Du har allerede bestilt Collector's Editon, og nå vil du at folk skal overbevise deg om at det er bra før du i det hele tatt gidder prøve det? :dontgetit:

 

jeg spiller allerede hardcore wow, så må bli enten eller... casual spilling er ikke noe for meg

Lenke til kommentar
Serverpopulasjon bør øke, ellers blir det kjedelig for min del..

 

 

Serverene er jo nesten fulle og er kø på fleste av dem, kanskje du burde prøve på andre tider av døgnet?

 

Har allerede bestillt Collector's Edition, får se om jeg selger den eller prøver ut selv. Så nå; overbevis meg :) Hva er det som gjør WAR så bra i forhold til WoW?

 

Stusset litt på dette. Du har allerede bestilt Collector's Editon, og nå vil du at folk skal overbevise deg om at det er bra før du i det hele tatt gidder prøve det? :dontgetit:

 

jeg spiller allerede hardcore wow, så må bli enten eller... casual spilling er ikke noe for meg

 

 

Isåfall synes jeg synd på deg som sitter med gammle WoW, men vet det er endel som deg der ute. Dumt for dere da dere går glipp av så mye bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...