Gå til innhold

Stubbs The Zombie 25 kr på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet sugde!

 

Det er sikkert morsomt og sånn altså, men når det ikke støtter widescreen, OG musa driver å forsvinner ut av spillet slik at når jeg trykker så starter jeg alt mulig annet rart i windows, så tar det vekk endel av gleden.

 

Noen som har noen løsning på dette.

 

For et forbanna drittspill! Det klikker jo i ett sett... Godt det bare kostet 25kr.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Sliter også med dette spillet på min vista 64b - det fungerer greit en stund og så plutselig blir skjermen svart og det må avsluttes i task manager. Maskinen må restartes før det vil fungere igjen.

 

Synd, for spillet i seg selv var moro nok - liker både den futuristiske 50-talls-stemningen og musikken (selv om jeg kun får den på menyskjermene?), men for slitsomt å måtte restarte maskinen hvert 10. minutt. Kommer vel neppe noen nye patcher som kan fikse det til et såpass gammelt spill heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Prøvd å kjøre Steam i kompabilitetsmodus?

 

Kjøpte spillet i går kveld og takket være mitt utrolige nett, kan det tenkes at jeg får spilt det i løpet av morgendagen :wallbash:

Synes å huske at jeg syntes at demoen var morsom, så derfor kjøpte jeg det like så greit. Grafikkmotoren til Halo er jo ikke så ille og gameplayet er jo forhåpentligvis slik jeg husker det ut ifra demoen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...