Gå til innhold

Recover gamertag gjorde at jeg mista flere achievements


Gjest Slettet-ttx3BMje6n

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ttx3BMje6n

Jeg spillte rock band igår og stressa utrolig lenge med å greie den siste sangen, green grass and high tides. Greide den endelig til slutt og ble ferdig me solo touren på expert på guitar. Greide også solo touren på trommer på hard og fikk et par achievements.

 

Da jeg skulle logge på Live dagen etter sto det at jeg måtte recover gamertagen min eller kopiere den ifra den forrige plassen du brukte den sist.

Jeg tok recovery på gamertagen men da jeg logget innpå igjen hadde jeg mista alle achievementene jeg hadde fått siden jeg logget inn sist :S Mer nøyaktig 8 achievements og litt over 200 GamerScore:S

 

Hvordan i huleste kan jeg få dem tilbake? Har veldig lite lyst å gjøre alt på nytt siden jeg stressa ræva av meg for å greie begge solo tourene. :(

 

(Jeg vet at dette ikke er verdens undergang, men det irriterer meg at MS ikke har gjort slik at man kan logge innpå flere xboxer samtidig.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så synes jeg ikke det er så merkelig at man "mister" gamerscore hvis man ikke oppdaterer profilen sin mot nettet, hvordan ellers skal man kunne synkronisere informasjonen med den andre Xbox'en?

 

Og synes heller ikke at det er teit at man ikke kan være pålogget med flere box'er samtidig. Tenk bare hvor lett det hadde blitt å utnytte f.eks samme gold live-abonnement.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så synes jeg ikke det er så merkelig at man "mister" gamerscore hvis man ikke oppdaterer profilen sin mot nettet, hvordan ellers skal man kunne synkronisere informasjonen med den andre Xbox'en?

Det sier seg selv at man ikke får med seg achievementsene man fikk offline, når man henter inn brukeren online på en annen konsoll en den lokale. Hvordan skal liksom live-tjeneste vite at du har disse achievementesene når du aldri var online? De laster kun opp/ned den registrerte dataen til gamertaget ditt.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så synes jeg ikke det er så merkelig at man "mister" gamerscore hvis man ikke oppdaterer profilen sin mot nettet, hvordan ellers skal man kunne synkronisere informasjonen med den andre Xbox'en?

Det sier seg selv at man ikke får med seg achievementsene man fikk offline, når man henter inn brukeren online på en annen konsoll en den lokale. Hvordan skal liksom live-tjeneste vite at du har disse achievementesene når du aldri var online? De laster kun opp/ned den registrerte dataen til gamertaget ditt.

 

Ehhh, Nani17? Du er klar over at du skrev akkurat det samme som dimethoxyphenethyl der? En liten misforståelse inne i bildet kanskje? :!:

Lenke til kommentar
For å være ærlig så synes jeg ikke det er så merkelig at man "mister" gamerscore hvis man ikke oppdaterer profilen sin mot nettet, hvordan ellers skal man kunne synkronisere informasjonen med den andre Xbox'en?

Det sier seg selv at man ikke får med seg achievementsene man fikk offline, når man henter inn brukeren online på en annen konsoll en den lokale. Hvordan skal liksom live-tjeneste vite at du har disse achievementesene når du aldri var online? De laster kun opp/ned den registrerte dataen til gamertaget ditt.

 

Ehhh, Nani17? Du er klar over at du skrev akkurat det samme som dimethoxyphenethyl der? En liten misforståelse inne i bildet kanskje? :!:

Haha, jeg misset den "ikke"-en der :tease: My bad!

Lenke til kommentar
kan dette være grunnlag til å ta med fars våpen med på skolen?
"Gutten som gikk berserk på en skole la igjen et brev hvor det sto han var sint på MS fordi han mistet "Gamerscoren" sin, og følte at han måtte ta revansj på samfunnet rundt ham. Alle spill er midlertidig forbudt å selge i Noreg."

 

1211575225949-1.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...