Gå til innhold

75 Unique Mount Achievement - Wotlk


Anbefalte innlegg

62 på lista di der, også har vi;

 

63. Frostsaber fra winterspring

64. Raptor fra Ungoro

65. Bengal Tiger fra STV

66-70. Netherdrake mounts (hvis du kan ha flere)

71. Swift Magic Broom (Halloween event, lett å få tak i)

72. Magic Broom (Samme som over)

73-75. Må gå ann å få tak i 3 mounts i Northrend :p

 

Edit: Så du hadde kryssa av WS Frostsaber, så glem den :p Men kan horde få tak i den og? Og visa verca med raptormount i Ungoro?

 

Raptor fra unguro? hallo? Den dropper i Zul Gurub og har skikkelig sucky droprate

Les litt bedre? jeg har allerede adda alle netherdrakene.

Alle brooms har duration derfor går heller ikke dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
62 på lista di der, også har vi;

 

63. Frostsaber fra winterspring

64. Raptor fra Ungoro

65. Bengal Tiger fra STV

66-70. Netherdrake mounts (hvis du kan ha flere)

71. Swift Magic Broom (Halloween event, lett å få tak i)

72. Magic Broom (Samme som over)

73-75. Må gå ann å få tak i 3 mounts i Northrend :p

 

Edit: Så du hadde kryssa av WS Frostsaber, så glem den :p Men kan horde få tak i den og? Og visa verca med raptormount i Ungoro?

 

Raptor fra unguro? hallo? Den dropper i Zul Gurub og har skikkelig sucky droprate

Les litt bedre? jeg har allerede adda alle netherdrakene.

Alle brooms har duration derfor går heller ikke dette

 

Hårsår eller? :p Det er en raptor fra Ungoro på lik linje med Frostsaber i Winterspring. Husker på min første server at noen hadde den.

Den Bengal Tigeren tror jeg også finnes, dog har aldri sett den. Skulle ikke forundre meg om den fantes, ser ut som man på exploite slik man kan hvis man blinker ut fra Deadmines og tar til venstre.

Og så bare den ene Netherwing Draken din.. Og brooms hadde vel charges forrige gang jeg sjekka?

 

EDIT: Ser at Brooms har fått 14 dager duration nå, men du vil fortsatt ha dem som mounts skulle du få til å få alle mounts mens denne durationen fortsatt gjelder.

EDIT2: Og du har ikke lista alle netherwings i den første spoilertag'n din ;) Der står det bare Veridian.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Tja, hvis jeg ikke er helt på jordet så kunne ikke jeg kjøpe en raptor til druiden min når jeg prøvde det en gang tilbake, noe som det kan ha blitt fikset på. + Det står vel ikke akkurat om man trenger å lære dem eller ei, så får vel bare vente å se.

 

Edit: Sjekka i dag hos troll mount vendoren og det kommer ikke en gang opp den bagen du kan klikka på for å gå inn i vendor mode og kjøpe dem, så taurens mister faktisk 15-18 mounts pga det der.

Endret av Dext
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...