Gå til innhold

Hva er en revyfest?


henriksenA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elvebakken vgs. hadde nylig en revyfest på Club Crystal eller noe sånn. Det var en fest fordi de snart skal starte og jobbe med revyen. Revyen var likevel for alle, selv de som ikke hadde noe med den å gjøre. Det var ulovlig å drikke der inne, men alle drakk seg selvsagt dritings på vors.

Lenke til kommentar

En revyfest består av vors hvor man drikker seg under bordet. Så drar man videre til ett utested hvor bare tredjeklassingene eventuelt andre som er over 18 for lov til å drikke. Kort oppsummert. En annledning til å drikke alkohol og unnskyldning til å rote med førstisjenter. Hos oss ble den arrangert nærmest en gang i måneden. Var noen av de festene som var veldig bra, men er ikke noe man trenger å gå på for ofte.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-77do0b

Nå virker det som om folk er vant til andre revyfester enn det jeg er. For mitt vedkommende er jeg vant med private arrangement i et lokalt ungdomshus hvor vi setter opp en revy bestående av flere sketsjer. Påmeldingsfest med flaska-på-bordet-faktor. Dress ettersom vi har tradisjon med 6-dagen aka 30 Desember og det serveres tapas.

Ikke noe overdreven rølpefyllefest etter det jeg har erfart, men muligens at det er annerledes for de som er yngre. Gjennomsnittsalderen på revyfestene jeg har vært med på, er 35år.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...