Gå til innhold

Beats by Dr. Dre


Sushi1337

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Bah, testet de på Stereofil i går, og ble veldig skuffa. De har fått gode omtaler på respektable steder, men lyden var skikkelig middelmådig.

 

Hul "boomy" bass, og grumsete lyd som i standard Bose støykansellerende hodetelefoner.

 

Det er mulig de vil fungere fint på elektronika med litt mindre komplisert lydbilde, men til rock var det skikkelig nitrist.

Lenke til kommentar

Jeg testet disse i dag på HiFi Centeret Oslo, jeg synes de var svært gode, selvfølgelig svært støykansellerende, men synes også at de var klare i lyden og hadde bra "trøkk". Absolutt noen hodetelefoner jeg ville tatt en nærmere kikk på hvis økonomien hadde tillatt det. :hrm:

 

Jeg likte de.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk disse i gave av kjæresten, og må si at de har en helt rå lyd! Meget gode å ha på, men folk med litt store ører bør prøve de før de kjøpes. Designet er også helt rått, men det er vel min egen mening. Klart, godt og fullstendig lydbilde og god støydemping er noe av det beste.

 

Eneste jeg syns er litt dumt er at de ikke fungerer når batteriene går tom for strøm. Men hvem kjøper headset til flere tusen for å ikke bruke de slik dem skal? Kjøp en trippel A batterilader og ha et par liggende i sekken som backup. Spilletiden er oppgitt til 24T. En liten rød lampe skifter farge til oransje/gul når det begynner å bli lite, så man vet det før det blir helt tomt.

 

Lekker også litt lyd, men har det noe å si? Annet enn at folk ved siden av hører det du hører på?

 

Toppkarakter fra meg. Nå trengs bare en mp3spiller som klarer å drive dissa skikkelig. En mobiltelefon er ikke bra nok.

Endret av 9khil
Lenke til kommentar

3000? Nei takk. Når eit produkt må få navnet til ein kjend artist for å selge er det sikkert noko som ikkje er tipp topp. Eg ville mykje heller brukt 3000 kroner på Sennheiser, AKG, Grado eller liknande.

Ledningstilkoblet med Monster Cable

Avansert Monster™ Cable-hodetelefonkabel med tvunnet Quadripole™ 4-konstruksjon reduserer signaltap for balansert lyd og klarhet.

For Monster har aldri laga overprisa utstyr før. :p

"reduserer signaltap for balansert lyd og klarhet" meg her og der...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...