Gå til innhold

Beats by Dr. Dre


Sushi1337

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bass sier du? IEMs? Da er garantert Ultimate Ears Super.fi 5 EB et meget bra valg. EB står for Extra Bass. Dene ene av de to driverene i hver monitor fungerer som en sub.

 

Link - Noe over budsjettet, men du finner de sikkert litt billigere en annen plass.

 

Har selv hatt Super.fi 5 Pro (valgte disse da jeg ikke trenger mye bass), og de var såpass bra at jeg fikk mersmak og oppgraderte til Triple.fi 10 Pro.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om noen vil prøve de, så er det fullt mulig å gjøre så på Soundgarden, var ihvertfall der jeg fikk prøvd de.

 

 

Hmm, føler at mange har en dårlig erfaring og automatisk dårlig innstilling til produkter med kjendisers navn på :) Jeg selv er meget stor Dre fan og det fikk meg til å sjekke ut disse til å begynne med, i og med at han er en mester i å lage beats. Jeg researcha litt og fant ut av at de var veldig dyre :D

 

Jeg researcha før de hadde blitt sluppet ut og letet litt mer etter de ikveld. Nå ser jeg at det er et par anmeldelser ute og at disse scorer ganske så høyt på flere steder.

 

 

 

http://www.geek.com/articles/gadgets/revie...hones-20080730/

 

http://www.ubergizmo.com/15/archives/2008/...ive_review.html

 

http://dvice.com/archives/2008/07/day_one_review_3.php

 

(dette er bare noe litt googling ga meg, så jeg vet ikke om dette er "bra" sider eller hva)

 

 

Da jeg prøvde disse på Soundgarden, ble jeg forelsket :D De var så deilige å ha på, og stenge ute lyd meget godt. Jeg selv hører på hip-hop, og dette var den eneste sjangeren jeg fikk testet de med, da seff på dres egen beats :D. Lyden var utrolig god og jeg følte at det rysta i hele hodet mitt når bassen inntraff. Er veldig keen på disse, men 3000,- er jævlig mye penger. Og selv om jeg sparer 3000,- ved å kutte ned på andre ting så klarer jeg ikke stille meg selv inn på å bruke 3000,- på ett sett med hodetelefoner. Jeg er fornøyd med 250,- Koss PortaPro, som egentlig er i en ganske lavere klasse enn Beats, men for 2700,- mindre, så får det kanskje være så.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Joda, equalizer kan endre lyden. Men poenget mitt var at jeg kjøpte aldri Beats hodetelefonen grunnet klangen den hadde. Da kjøper jeg heller en hodetelefon som passer meg bedre.

Og hvordan lyden ville vært etter å ha innstilt EQ vet jeg heller ikke. Den massive bassen kan skjule detaljer eller prøve å skjule at den ikke har detaljer.

Om det var forståelig

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kjøpte disse for litt over 1 uke siden.

Synes lyden av disse er kjempegod. Synes heller ikke at det var for mye bass som mange her sier.

Og de er heller ikke så altfor dyre. Er mulig og få de for 1700.

 

Hvor kunne jeg fått de for den prisen ?

jeg har altid drømt om Beats by Dr. Dre.

men de virker ATLFOR dyre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...