Gå til innhold

Call of Duty 6-utvikler avslørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan de ikke bare gi IW tøylene permanent? Treyarchs forsøk på CoD kommer til å gå ned i historien som CoD-seriens svar på Zelda-spillene til Philips-CDi.

Skrevet (endret)

Har vi ikke kjent til dette i snart et år allerede? Det ble kjent for en god stund siden at Treyarch ville ta seg av oddetall-utgavene av serien og Infinity Wards partall-utgavene.

Fant noe om det i fra april:

http://ve3d.ign.com/articles/news/38202/In...l-of-Duty-Reins

That strategy would've had the franchise alternating between studios every year, at the same time filling Activision's coffers on an annual basis.
Endret av TCi
Skrevet

Jeg håper egentlig på noe annet enn en futuristisk, scifi-krig, men lager de enda et spill fra andre verdenskrig isolerer jeg meg med CoD4. At de ikke skjønner at VKII snart begynner å bli oppbrukt..

Skrevet
Litt skeptisk til "science fiction"-krig skal jeg ærlig innrømme. Men hvis noen skal klare det, så er det IW :)

Seconded. Sci fi-krig er ikke akkurat yndlingskonseptet mitt heller, men IW besviste med CoD4 at de definitivt vet hva de gjør.

Skrevet

Blæh, her er det samlebåndsprinsippet. Førsterangs og andrerangs utviklere om hverandre. Nr. 6 blir annonsert før nr. 5 er i butikken...

Og for guds skyld hold dere unna terrorister i midtøsten, andre verdenskrig og aliens. Vi er lei av det nå.

Skrevet

Jeg synes ikke andre enn Iw burde få lov å røre Cod serien. 3 var jo helt rompe.

Men jeg synes det begynner å bli litt oppbrukt nå. Skal de virkelig få noe suksess med enda et sånt spill så må de finne på noe spesielt.

Skrevet

Blir veldig Need for Speed, det her.. Slipp ut et nytt spill hvert år, men sørg for at det bare er annethvert år det kommer en nevneverdig nyvinning..

Da ble det ihvertfall å høre på anmeldelser skal jeg fortsette å kjøpe Call of Duty spill. :)

Skrevet

Som flere har sagt, greit å få det bekreftet. Og har ikke noe imot sci-fi så lenge det blir utført bra. Men greit hvis de holder seg unna aliens og heller jorda i fremtiden.

Tenk på alle de flotte leketøyene vi kan få. :D

• Opprett ny...