Gå til innhold

Simple, Gratis PC-Spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har nettop begynt på en skole hvor vi

bruker sånne ThinkPads....

Jeg merker at vi kjeder oss ofte i timene,

og trenger underholdning.

Gidder noen å gi meg en liste over

2D/3D Gratis-spill med ikke så altfor høye

systemkrav :p

Alt fra Motorcross til Fysikk spill,

A-Å bare de er Gratis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv hatt mye morro med spill som: Icytower, skistunt, elastomania m.m.

Men husk å ikke la spillingen gå utover skolearbeidet :roll:

Skrevet (endret)

Det er direkte komisk hva pc har gjort i skolen... Som om ikke pjatting med medelever og mobiler var nok, så bringes det inn en underholdningsboks, all mass... Hadde blitt ledd høyt om en ville hatt en TV som sto på i timen, men neida en pc med: msn, spill, musikk(ja vi gjorde det og), DET er greit...

Men elestomania med extra pacs og ikke minst Icytower gjør susen ;)

Endret av Litek89
Skrevet

Følger jo med i timene, er ikke hlet giddalaus heller :p

Menne det skjer ofte at vi ikke har noke å gjøre fordi

vi ferdige med oppgaver ol...

eller at vi har en vikar som gir oss oppgave

vi blir ferdige med på 2 min, og det er snakk om 2 timer igjen av timen xP

Skrevet

Nja.. ser ikke helt problemet, jeg hadde iallefall med Gameboy på skolen da jeg var i 10-12 års alderen tidlig på 90 tallet, kult å spille i storefri. Er ikke store forskjellen idag, er jo ikke akkurat som om man kan sitte og spille i timene.

Skrevet
Det er direkte komisk hva pc har gjort i skolen... Som om ikke pjatting med medelever og mobiler var nok, så bringes det inn en underholdningsboks, all mass... Hadde blitt ledd høyt om en ville hatt en TV som sto på i timen, men neida en pc med: msn, spill, musikk(ja vi gjorde det og), DET er greit...

Håper det var ment som tull... Men bare i tilffele;

Med en pc kan du velge om du skal bruke det som hjelpemiddel i timene, eller spille, og hindre deg i å gjøre skolearbeid, mens med en tv, vil mange bli distrahert, og dermed uten å ville det, så vil de gjøre det dårligere...

Skrevet
Hvis det er webcam på disse pcene kan man jo ta opp det som skjer i timen, og se på det når man kommer hjem, og så kan man spille i timen.

Ikke noe særlig mening....

Man har bedre ting å gjøre hjemme enn i timen, så da kan man bruke tiden på å følge med, så slipper du det hjemme.... Hvis du forstår...

Skrevet
Ellers spiller jeg NetHack, Tales of Middle Earth og Angband. Av og til Zangband også.

Bra liste over Rogue likes, vil anbefale ADOM også, det er den jeg liker best iallefall. Det er massevis av referanser i WOW til dette spillet hvis du synnes noe høres WOW ut...

http://www.adom.de/adom/download.php3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...