Gå til innhold

Redhat 9.0 slippes 31.3 (FTP 1 uke senere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la merke til at dere sier redhat 8 var en flopp...personlig synes jeg det var den beste redhat jeg har testet hittil. Ihvertfall i forhold til 7.x serien som hadde alt for mange feil etter min smak. Kanskje litt treig, men ellers...

Skrevet
la merke til at dere sier redhat 8 var en flopp...personlig synes jeg det var den beste redhat jeg har testet hittil. Ihvertfall i forhold til 7.x serien som hadde alt for mange feil etter min smak. Kanskje litt treig, men ellers...

RedHat 8.0 hadde elendige ncurses-bibloteker, så å bruke det i konsoll var heller vanskelig.....

I tillegg så bytta RedHat over til Apache 8.0, hvor PHP-støtten ikke var ferdig-utviklet.... (var blandt annet umulig å endre header()'n som ble sendt av gårde...).

RedHat 8.0.94 var derimot veldig bra, og det er vel denne som kommer til å bli RedHat 9.0 om noen uker....

Skrevet
I tillegg så bytta RedHat over til Apache 8.0, hvor PHP-støtten ikke var ferdig-utviklet.... (var blandt annet umulig å endre header()'n som ble sendt av gårde...)..

Ikke rart at PHP støtten i Apache 8.0 er dårlig, de har jo ikke kommet lenger enn Apache 2.0.44!! :lol:

Les mer her: http://www.apache.org

Skrevet

Altså, når det gjelder linux, så velger jeg å holde meg på den lovlige siden. Siden det er gratis uansett, så vil jeg holde de få reglene som er.

Skrevet

du kan jo isåfall begynne å slutte med å bruke internett.

que? hoppet du ut fra en popup-box nå?

Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA.

Skrevet

Niks, men jeg skjønner ikke helt hvordan du kan komme deg på internett hvis du mener seriøst at man skal boikotte produkter fra USA.

sumptrollet, det er en lang historie og inneholder bl.a. begrepet "modell-makt"

Skrevet

Internettleverandør: Norsk

Nettverkskort: Tysk

ADSL-modem: Britisk

Burde da gå fint det?

Skrevet

Burde da gå fint det?

DNS er amerikansk..

Skrevet

Burde da gå fint det?

Felles for dem alle er: Made in Taiwan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...