Gå til innhold

Hardware.no på TG-TV under The Gathering 2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jammen.. jeg vil åsså se.. jeg har ingen billett.. kaste monitorer og slikt nærmt vinduene i vikingskipet slik at jeg kan få et glimt da? Evt. streame tg-tv ut til oss ikke-billet-innehavere oxo.. jeg sitter klar! :)

 

det vil bli streamet ut på nettet så alle kan se :woot:

Lenke til kommentar

Hei ueland85!

 

Det virker lovende at dykk i hardware.no skal ha ein times sending kvar dag fra Tg03.Håper at kvaliteten hever seg mykje i forhold til i fjor. Føler at TG-TV hadde store problemer i fjor. Eg har som nemnt tidligare vært på Tg siden 1998.Og når det gjelder eventuelt konkuranse kasting så ville det kanskje vært kjekt om den gamle floppy-kaste konkuransen vart tatt opp igjenn.Det gjekk da ut på å kaste ein floppy diskett lengst mulig. Problemet med en vær form for kaste konkuranse under Tg,er spørsmålet om kor konkuransen skal finne stad.Da det ikkje er veldig mange stader i og rundt vikingskipet i Hamar ein kan arrangere ein slik konkuranse uten at det vil være stor fare for å treffe mennesker eller materiell av ulik art.

 

Elles kan det bli veldig intresant å følge med på TG-TV når dykk har sending.Om det blir vellykka kan det hende det vil være fristande å gjenta ein eventuell suksess også andre år.

Lenke til kommentar
HDD kasting med IDE kabel plugget på, men det kan dere jo arrangere for alle utenfor skipet eller noe sånt? Blir ikke noe bra show "tror" jeg. Er jo så og si umulig å filme en flygende harddiske :D

Det tror jeg ikke er så veldig lurt. Løsner den mens du snurrer så kan det skade veldig. :yes:

Lenke til kommentar
HDD kasting med IDE kabel plugget på, men det kan dere jo arrangere for alle utenfor skipet eller noe sånt? Blir ikke noe bra show "tror" jeg. Er jo så og si umulig å filme en flygende harddiske :D

Det tror jeg ikke er så veldig lurt. Løsner den mens du snurrer så kan det skade veldig. :yes:

 

Hva med tastatur??

 

Kabelen sitter i hvertfall ganske bra. De tåler gjerne noen kast også, i tillegg til at man kan kaste langt.

 

Ellers blir TG03 dr!tphett. Gleder meg vil til TGTV med hw.no

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er et glimmrende inniativ dere tar, og håper virkelig at dere klarer å organisere det. Dere her på hw.no og alle de andre søstersidene holder et meget godt og høyt nivå tvers igjennom, det er nemlig ikke uten grunn at dere er en av de mest populære aktørene innen for fagfeltene dere holder på med. Det er også grunnen til at jeg tror dere vil få til et skikkelig bra og interresant program til oss.

 

Likevel er det ikke helt uten bekymring jeg ser på forslag nr. 7. Skal hw.no leke "Jackass" i Vikingskipet? For meg kan dere knuse så mange maskiner som dere vil, men jeg synes det er helt uaktuellt å ta med våpen, uansett hvor mange sikkerhetstiltak dere steller i stand. Ulykker skjer uansett! La "Jackass" være "Jackass" og la "hw.no" være "hw.no". Hold dere til det dere kan best og la det være slik. Bruk heller ressursene på å snekkre sammen et enda bedre datarelatert tilbud på TG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...