-kga- Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 (endret) Har akuratt tina opp kontoen min igjen, men så får jeg denne beskjeden "Unable to connect to authentication server" når jeg prøver og logge meg inn i spillet. Hvorfor får jeg det, har aldri fått en slik beskjed før. Håper det er noe jeg har gjort feil, for jeg trudde ting skulle bli bedre med tiden, ikke værre. EDIT: Nå føler jeg meg passe dum. Hadde helt glemt att perGuardin blokker aoc hos meg. Her klager jeg på conan når det er meg selv som har gjort en sån tåpelig feil. Endret 14. september 2008 av Lord-KGA
Bjonski Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Håper det er noe jeg har gjort feil, for jeg trudde ting skulle bli bedre med tiden, ikke værre. Er mest sannsynlig hos deg feilen ligger, hvis ikke hadde du nok kunne lest om dette på forumet allerede.
-kga- Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Hvis det er meg, hva har jeg gjort feil?
-kga- Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Irriterende. Veldig lyst til og spille conan, også fungerer det ikke. Får prøve war isteden, se om det er noe tess, men det kommer vel ikke ut føre 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå