Gå til innhold

Hvor mange filmer ser du per måned?

Speik

Hvor mange filmer ser du på en måned?  

84 stemmer

1. 1. Hvor mange filmer ser du på en måned?

• 0-4
      9
    • 5-9
      24
    • 10-14
      22
    • 15-19
      14
    • 20-24
      7
    • 25-29
      5
    • 30-34
      0
    • 35+
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært enkler om det hadde vært 0-10 og 11-20 o.s.v tipper jeg ligger mellom 20 og 30 så da ble det 25-29

noen ganger mer sikkert og noen ganger mindre, men sier aldri nei til en film :p

Skrevet

Varierer veldig, kommer veldig mye an på filmhumør og jobbsituasjon. Så noen måneder kan jeg nok bare se 10 filmer, mens andre kan jeg se 35.

Skrevet (endret)

15-19 stemte jeg. Det varierer jo selvsagt, men det er nok sånn omtrent riktig.

Edit:

Tippar 5-9, difor eg aldri kjem gjennom samlinga. Bestiller minst 20 i månaden.

Samme problem her. Kjøper flere enn jeg rekker å se.

Endret av Nistelrooy
Skrevet

I fjor(og i ferier) ligger jeg nok på 25-30 filmer i måneden. Men etter jeg begynte på universitetet har det blitt litt mindre tid til film, selv om filmjournalen forteller meg at jeg så 15 filmer i august. Ferdig med eksamen i 2/3 fag om 2 uker, da blir det nok massivt mye film!

Skrevet
Laster dere ned eller ser de på tv3 or wtf, lol

En kombinasjon av filmkanaler, vanlige tv-kanaler, dvd-kjøp og "andre metoder". Blitt litt mer kino på meg den siste tiden og faktisk. Før så kunne det gå år mellom hvert kinobesøk for meg.

Skrevet

Offtopic, men... Jeg kjøper aldri popcorn på kino. Popcorn passer så godt inntil øl og øl får jeg ikke i kinosalen. Så popcorn nyter jeg heller i stua.

Skrevet

Som regel så kjøper jeg en pose godt og blandet og en cola og klarer meg med det. Det er litt tradisjon for meg å ha akkurat det på kino.

Skrevet

Som flere andre her, det varierer. Nå som skolen har begynt igjen har jeg nesten ikke sett film i det hele tatt, men i ferier blir det enormt mye. Tipper 15-19 filmer i ferier og 0-4 nå som det er skole. Er også opptatt med en del serier for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...