Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det seg sånn at denne maskinen er litt spesiell mtp ytelse vs. pris? For andre 7000,- acer maskiner som folk rundt meg har kjøpr, har ikke vært direkte imponerende. Pluss at byggekvaliteten er dårlig på de. Skjermen til lillesøstra mi har maange cm slark pga skolebruk (vanlig fin bruk, men åpner og lukker den for hver time). Hvordan er dette med en slik maskin??

Lenke til kommentar

Hjelp! Ble livredd i dag. Har med PC-en til skolen hver dag, i sekker, mens jeg kjører moped. Går kanskje litt fort over fartsdemperne innimellom. Tok opp PC-en, og kom borti Acer-logoen på "lokket". Da følte jeg tat den gav etter. Trykket noen ganger til, og det gjorde den! Jeg ble livredd for at jeg hadde knust skjermen, men åpnet lokket, og alt var som før der. Så tenkte jeg: "men alle pixlene på midten er nok døde. Svarte!" Men jaggumeg så var hele skejrmen like fin :)

 

Men kan Submit/eller andre med denne PC-en prøve å lukke lokket og trykke litt på toppen av det? Er det slik hod dere også? Skremte livskiten ut av meg :p

Lenke til kommentar
Hjelp! Ble livredd i dag. Har med PC-en til skolen hver dag, i sekker, mens jeg kjører moped. Går kanskje litt fort over fartsdemperne innimellom. Tok opp PC-en, og kom borti Acer-logoen på "lokket". Da følte jeg tat den gav etter. Trykket noen ganger til, og det gjorde den! Jeg ble livredd for at jeg hadde knust skjermen, men åpnet lokket, og alt var som før der. Så tenkte jeg: "men alle pixlene på midten er nok døde. Svarte!" Men jaggumeg så var hele skejrmen like fin :)

 

Men kan Submit/eller andre med denne PC-en prøve å lukke lokket og trykke litt på toppen av det? Er det slik hod dere også? Skremte livskiten ut av meg :p

 

skjermen gir etter ja :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Nettopp fått min Acer Aspire 5930g og er missfornøyd. Grunnen er at pc'en rett og slett slår seg av konsekvent når jeg slår av xboxen som jeg har koblet til med nettv.kabel, at wmp 11 stadig dukker opp uten grunn. Hva er grunnen? Pc'en virker kjapp og alt slik, men den lever rett og slett sitt eget liv. Veldig håpløst!

 

Glemte å spørre om jeg må ta backup av systemet hvis jeg vil formatere pc'en å installere windows på nytt? Eller kan jeg gjøre det på en annen måte? (pc'en har blitt demo-brukt på butikk)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
det at den lever sitt egetliv kan du kansje fikse ved å gå inn på acer eRecovery finn gjenoprett til fab standar ALT PÅ C BLIR SLETTA IKKE PÅ D og aksnje ta et virus søk ? med Mbam: http://www.malwarebytes.org/mbam.php

 

Så jeg trenger ikke å lage backup kopi på cd? Alt som trengs ligger på disk C?

 

Søkte nettopp med AVG 8, fant kun tracking cookies.

Lenke til kommentar

nei du trenger ikke CD/DVD til det for all den infoen ligger i en skult partisjon :) bare så lenge du ikke har formatert skitten ut av datan da :s og innstaler avira antivir WAY bedre: http://www.free-av.com/en/download/1/avira..._antivirus.html

 

edit: og bruk Mbam finner MANGE andre virus enn det AVG etc finner (fant 200 virus med det som norton ikek fatn :S)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...