Gå til innhold

Ny HTC med superskjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæng, heftige greier. Fristende. Selv om jeg er enig i at prosessoren muligens er treg, så har jo SE X1 samme hardware. X1 har jo vist seg å være ganske så responsiv, så det kommer nok mest an på hvor optimalisert programvaren er.

 

Med en så stor skjerm ser jeg, som med Iphone, stort potensiale for en del knuste skjermer. Det er selvfølgelig mulig de lager den noe mykere for å tåle en liten bøy.

 

 

Edit: Det var da veldig så hissig leif var i dag.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Den hadde stooooor skjerm!! noen som vet hvor mange tommer den er???

På GsmArena sier de 4"

 

Den er så og si nøyaktig samme mål som iphone, så syntes det er litt rart vist skjermen er noe større en 3,5"..

 

Hadde den hatt QWERTY så hadde dette vært verdens beste telefon :p men tastaturet til TouchFlo3d duger nok på en så stor skjerm, åssen er det å skrive på diamond da?

Lenke til kommentar
Oppløsningen sørger for at du kan vise mange fulle nettsider helt uten forminskninger, som ofte måler 800 piksler i bredden.

Vil dette si at man må/bør vri den 90 grader for å se nettsider?

(Skjermen er tydeligvis "bare" 480 pixler i bredden)

 

Vell ja, men med nyeste opera versjon som er på Diamond så er det jo lagt opp til at man dobbel tapper på skjermen for og zoome inn på testen man vil lese.. Det funket bra på Diamond syntes jeg, så har troa på at det vil bli knall bra og surfe ved og holde denne "rett opp og ned".

Vri den 90 grader så er det ikke særlig behov for og denne zoom funksjon til Opera så lurer litt på åssen det blir da, om internett siden automatisk bare vises normalt da..

Lenke til kommentar
Websider måler _ofte_ 800 piksler i bredden? Nå er jeg spent på å høre hvilke (populære nettsider) som kun er 800 piksler i bredden. Det er vel en "industristandard" å bruke 1024 pikslers bredde som minimum (+ evt. dynamisk layout).

 

stemmer det, hadde Nokia e90 i en god stund.. Og der var det 800x352 oppløsning, og måtte scolle litt på de aller fleste sidene.. men er forsatt digg i forhold til 320x240 da som er mer vanlig

Lenke til kommentar
Den hadde stooooor skjerm!! noen som vet hvor mange tommer den er???

På GsmArena sier de 4"

 

Den er så og si nøyaktig samme mål som iphone, så syntes det er litt rart vist skjermen er noe større en 3,5"..

I følge min kolega som holdt denne telefonen i hånda i forgårs, er den på 3,8". (Dette skjedde på SmartPhones Customer Event 2008 der "Nyheter fra HTC" var ein post på programmet.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...