Gå til innhold

PS3 Eller Xbox 360? Trenger hjelp


celidog

Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Har hatt lyst å bruke litt penger på en konsoll, men IKKE mer peng enn 2500

Har mest lyst på en PS3, men da er det jo billigere å bestille fra USA

Men finner ingen sider der de ikke er over 2500 ( TOTALT, med moms, toll, alt i TOTALT)

 

Så om jeg kunne fått litt hjelp hadde det vært fint,

har prøvd å google det, var ikke mye nyttig for å si det sånn

 

Takk på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke vil bruke mer enn 2500,- så er jo X360 ditt eneste alternativ. Med mindre du kjøper en brukt PS3 da. Jeg sier som de fleste andre tråder om dette, kjøp den som har flest spill du har lyst på. Hvilke spill som kommer når og til hvilken maskin ser du på http://www.gamer.no/slippdatoer/.

 

Men bruttern sier at det kommer sånn rød lys på X360 etter kort tid

så er Xbox'en ødelagt, så det er bare waste.. Dette er jeg fryktelig redd for.

svar?

Endret av celidog
Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil bruke mer enn 2500,- så er jo X360 ditt eneste alternativ. Med mindre du kjøper en brukt PS3 da. Jeg sier som de fleste andre tråder om dette, kjøp den som har flest spill du har lyst på. Hvilke spill som kommer når og til hvilken maskin ser du på http://www.gamer.no/slippdatoer/.

 

Men bruttern sier at det kommer sånn rød lys på X360 etter kort tid

så er Xbox'en ødelagt, så det er bare waste.. Dette er jeg fryktelig redd for.

svar?

Dette er ikke noe å være redd for lenger. De første som kom var veldig dårlige. Hvis du kjøper en med Falcon brikkesett trenger du ikke være redd.

 

Du har også 5 års reklamasjonstid.

Lenke til kommentar

Sannt at 360`en har hatt MYE problemer med RROD, men MS har kommet med fleire revisjoner av sin konsoll som er bedre rustet mot dette probemet. Får man problemet, reparerer MS konsollen gratis så man koster ikkje bort noe som heslt slik sett.

 

Skal du ha konsoll til den prisen, er nok 360 den rette veien å gå, men gjør som Thomas over her sier, sjekk ut spillene som allerede er ute og de som kommer. Siden du heller har mest lyst på PS3 ville eg ha ventet litt slik at du får spart opp nok penger til den konsollen du egentlig vil ha aller mest :)

 

Syns du skal drite i mye av det som kommer til å bli sagt i denne tråden her, inkludert mitt innlegg. Du må nesten sette noen fleire kriterier opp forran deg, i tillegg til prisen du allerede nevner :)

Lenke til kommentar
Sitter og er redd for det jeg og :(

 

Men!

 

Hvis du bruker xboxen varsomt, og lar den ligge på et sted der den kan lufte godt, skal det ikke være så mye til problem. Dessuten får du en garanti på 3 år tror jeg, og det skulle dekke en ny xbox.

 

Vil anbefale xbox helt klart :thumbup:

 

link til en butikk jeg burde kjøpe det?

med garanti så topper det vel over 2500 :|

 

pluss at jeg får ikke mer en X360 arcade trur jeg

Lenke til kommentar
link til en butikk jeg burde kjøpe det?

med garanti så topper det vel over 2500 :|

 

Vi er så heldige i Norge at vi har noe som heter reklamasjonsrett på slike varer, så noe ekstra garanti fra butikken trenger du ikke..

 

Ta vare på kvitteringen, så har du garanti nok så det holder.

Xbox 360 med 60GB HDD

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Kjempefint at du ikke lar deg overtale av disse pr-gjøkene her på diskusjon.no, det skal du ha cred for. Du ser, vi trenger ikke 5-6 fanboys som spammer lovpris om hvor godt valg en ps3 er. Vi finner det nemlig ut av oss selv! :)

 

W3lcome to the darkside

 

Jøss så informativt.

 

Har begge konsollene, og hvis jeg ville hatt en spillmaskin så ville jeg uten tvil gått for en X360. Synes ikke PS3 har i nærheten av spillbiblioteket som X360 har.

 

Hvis man også i tillegg ikke bryr seg om Blu-ray, så burde i alle fall valget være lett.

Lenke til kommentar

med tanke på prisen og at han ikke bryr seg om blu-ray synes jeg 360 virker som det åpenbare valget. Om du får den røde ringen(uten at du selv har skyld i det) så dekker garantien det. om ps3'en kjøpt fra usa dør så kan du få problemer( kommer ann på hvem du kjøper fra). annet tips når du skal kjøpe konsoll er å tenke på hvilken kontroll du liker ettersom det kan påvirke spillingen og opplevelsen din overraskende mye

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...