Gå til innhold

Xperia X1i på vei til butikkene


Anbefalte innlegg

ingen?

den svenske utgaven har jo de særsvenske tegnene.

 

Den norske utgaven av Touch Pro har denne løsningen: i(ä), o(ö), p (å), k(æ) og l(ø).

Ser ut som en fellesløsning for de nordiske landene. Du skal ikke se bort fra at det blir noe lignende på X1 siden HTC har vært delaktig på produsentsiden av denne telefonen.

Endret av osmano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant Xperia X1 til en litt lavere sum , og det står at den er forventet 10.oktober i denne butikken. Skulle tro at de solgte i både sort og sølvgrått i den butikken også, men de står i sort utgave under begge varenumrene. Hvis det blir en X1 på meg, kunne den gjerne vært i sølvgrått.

Endret av unison
Lenke til kommentar
Synes ikke akkurat den prisen der var noe imponerende. Du finner vel telefonen billigere andre steder? 6350 kr synes nå jeg var litt dyrt, mener å ha sett den til under 5800.

 

Hvor så du den prisen, kr.6350,-? Kan ikke finne den prisen på X1 i den nettbutikken jeg var på.

 

Her er det jeg viste til: http://www.advance.no/ProductList.aspx?ss=Xperia+X1

 

Hvor det sto:

Sony Ericsson 1209-8359 SonyEricsson X1 XPERIA Black kr.5 082,00 0 10.10.2008

Sony Ericsson 1209-8360 SonyEricsson X1 XPERIA Black Kr.5 082,00 0 10.10.2008

 

Har gått igjennom ganske mange nettbutikker; f.eks. Mpx, Siba og Amentio, hvor prisene på X1 har vært fra 5700 og oppover u/abonnement. Derfor litt overrasket over at prisen var helt nede i 5082,- u/abo.

Endret av unison
Lenke til kommentar
Du får prisen 6350 når du legger på momsen på de prisene der.

 

Bra du gjorde meg oppmerksom på det. Takk :) Oppdaget det da jeg trykket på varen for å bestille, og på neste side sto liten tekst (ekskl.mva.) under prisen. Og jeg som trodde jeg hadde funnet en av de billigste butikkene på nettet. Beklager så mye.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...