Gå til innhold

– Vet at Age of Conan har problemer


Anbefalte innlegg

Hoisann. Tør de det? :)

 

Her kan de jo ikke permbanne alle som stiller spørsmål de ikke liker.

 

De kan jo fortsatt unnlate å svare på alle spørsmål de ikke liker og skjule dette bak en unnskyldning om begrenset tid til nettmøtet.

 

Jeg tror det kommer til å snø et visst sted før FunCom innrømmer at de har et alvorlig problem med hvilken tilstand AoC er i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg synes alle spørsmålene burde legges ut, selv om de ikke blir svart på eller ikke. Da ser man hvert fall hvilke spørsmål Funcom unnlater å svare på. Og dermed gir et lite hint om hva de ikke liker.

Lenke til kommentar
Jeg synes alle spørsmålene burde legges ut, selv om de ikke blir svart på eller ikke. Da ser man hvert fall hvilke spørsmål Funcom unnlater å svare på. Og dermed gir et lite hint om hva de ikke liker.

Mmmm... men ka me liker teller ikkje så veldig masse før dei taper mange nok lesere, for dei kan komme med pene unnskyldninger. Til dess så kjører ein den politisk korrekte linja :)

Lenke til kommentar

Ja det blir morsomt å se hvilke spørsmål de velger, og hva de svarer på de spørsmålene de velger.

 

Erling Ellingsen har sagt så mye dritt på intervju, han klarer nok å si like mye her, og fortsetter nok også å snakke om den flotte launchen til AoC, og hvor bra den var i forhold til andre MMO's...

 

Hvem vet, mirakler kan skje!

Lenke til kommentar
Ja det blir morsomt å se hvilke spørsmål de velger, og hva de svarer på de spørsmålene de velger.

 

Erling Ellingsen har sagt så mye dritt på intervju, han klarer nok å si like mye her, og fortsetter nok også å snakke om den flotte launchen til AoC, og hvor bra den var i forhold til andre MMO's...

 

Hvem vet, mirakler kan skje!

 

Han har faktisk begynt å sakte tre ned fra skyene, bl.a. i et intervju med noen mmorpg.com-folk. Kan jo være han tør å være på grensen til ærlig (så kan vi kalle ham Ærlige Erling, siden alle høvdingene i Funcom allerede har morsomme alliterasjonsnavn!) når det er det hjemlige publikum det er snakk om. Det er et eller annet sitat om profeter i eget land som sikkert hadde passet inn her. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i huleste kommer dere ut med at dere jobber med en expansion allerede? Lærte dere ingenting med AOC lanseringa?? Å love for mye for tidlig, kommer bare tilbake å biter dere i rompa uansett og å konsentrere ressurser på dette nå når dere har et spill ute som har tonner av ting som trengs å fixes/forbedre/legge til...

Dette er jo det samme som å strø salt i såret for de få gjenværende spillerne i AOC....

Som jeg skrev i omtalen min på gamespot: Hva skal dere kalle den nye expansion da funcom?? Jeg har et forslag: Age of Conan, resten av spillet...

 

Dette spørsmålet kommer ikke til å få svar, fordi det er stilt på feil måte. Altfor heseblesende og følelsesladd og med unødvendige "stikk" ("de få gjenværende spillerne"). Pust ut, formuler deg skikkelig, still det samme spørsmålet på en høflig måte... så kanskje. Men ikke sitt og whine i etterkant fordi Funcom ikke turte å svare, dette er et klassisk "ignore"-spørsmål pga. utførelsen.

Lenke til kommentar
Hvorfor i huleste kommer dere ut med at dere jobber med en expansion allerede? Lærte dere ingenting med AOC lanseringa?? Å love for mye for tidlig, kommer bare tilbake å biter dere i rompa uansett og å konsentrere ressurser på dette nå når dere har et spill ute som har tonner av ting som trengs å fixes/forbedre/legge til...

Dette er jo det samme som å strø salt i såret for de få gjenværende spillerne i AOC....

Som jeg skrev i omtalen min på gamespot: Hva skal dere kalle den nye expansion da funcom?? Jeg har et forslag: Age of Conan, resten av spillet...

 

Dette spørsmålet kommer ikke til å få svar, fordi det er stilt på feil måte. Altfor heseblesende og følelsesladd og med unødvendige "stikk" ("de få gjenværende spillerne"). Pust ut, formuler deg skikkelig, still det samme spørsmålet på en høflig måte... så kanskje. Men ikke sitt og whine i etterkant fordi Funcom ikke turte å svare, dette er et klassisk "ignore"-spørsmål pga. utførelsen.

 

Hehehe :!: Tror du virkelig jeg er ute etter et svar fra han med den posten jeg skrev. Mannen har jo verdens rekord i å prate rundt grøten. Å høre på hva han sier og tro på det er omtrent det samme som å tro på alt politikerne lover og forteller deg. :!: Var ikke interessert i noe annet en å lange ut til han jeg. Er nok at han leser skrivet mitt. Driter i om det går inn det en øret og ut det andre. Spillet flopper totalt neste år, etter at Warhammer og WOTLK har kommer ut og blitt varme i trøya uansett. Alle følelsene og stikkene var faktisk tamme i forhold til hva som spillet egentlig fortjener. Jeg sitter ikke å pynter på spørsmålet mitt så det ser ut som alle de andre lette spørsmålene han har svart på i tidligere intervjuer. Da kunne jeg liksågodt la være å skrive noe som helst. Du får ta å stjele spørsmålet mitt, puste ut, formulere spørsmålet skikkelig og spørre det med en høflig vri du.

 

Garanterer at han ikke vil svare på denne versjonen heller pga for "touchy subject" : Unnskyld Erling, men kan "di" være så snill å fortelle meg hvorfor "di" snakker om en expansion, da allerede deres originale spill er en av de dårligste rollespill noensinne laget? Burde "di" ikke heller fokusere deres arbeid og ressurser på å fullføre/fikse det dere allerede har gitt ut? Mener "di" virkelig Erling at spillere skal måtte betale for en expansion som inneholder det dere har lovet skulle egentlig fulgt med i den originale utgaven av spillet? *stemmen til den mest kvalmende super fint pratende "på det nuværende tidspunkt i europa" teoretikeren du noensinne har hørt*

 

Fisefint og politisk korrekt nok for deg? Ha en fin helg ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes alle spørsmålene burde legges ut, selv om de ikke blir svart på eller ikke. Da ser man hvert fall hvilke spørsmål Funcom unnlater å svare på. Og dermed gir et lite hint om hva de ikke liker.

 

 

helt enig i dette... har selv spurt hvor det blir av den store pvp patch'en som han selv skrøyt av at skulle komme i juni (?)..

Lenke til kommentar
Om dere har som mål i gamer.no å ikke anmelde MMO spill så greit nok, men om dere har planer om det så vil en eventuell fremtidig anmeldelse ha mye mindre "verdi" enn en anmeldelse som blir sluppet nærmere launch. De fleste som har hatt en interesse for spillet har jo trolig uansett vært innom det. Å utsette anmeldelsen av slike spill er uansett lite praktisk iom at det som oftest hele tiden kommer nytt content som man må igjennom.

 

De hadde jo en sniktitt i starten av lanseringen som er det rette å gjøre når det gjelder slike spill.

Lenke til kommentar

De som også hetser Funcom for å prøve å lage et spill som ikke legger kursen mot den tradisjonelle "moneymaker" møkka som til stadighet ruller ut dørene hos diverse spillselvskap burde ta seg en kjepp og tre den langt opp i analen. Makan til mangel på innsyn og respekt for hva disse karene faktisk prøvde/prøver å oppnå med dette spillet syns jeg blir lavmål.

 

Faktum er at de gapte over for mye med dette spillet og det sees jo nå den dag idag, men det at spillet er dritt og aldri skulle ha blitt lansert blir tull.

Det at det faktisk prøver seg på noe nytt i denne sjangeren fortjener skryt og ingenting annet. Om ikke annet så burde man ta en pust i bakken for de 5-600 kronene man brukte på spillet og heller se seg en annen vei. Dette er noe som skjer i alle sjangere, les Crysis for FPS spill, dungeon og dragons for MMOs f.eks.

 

Age of Conan har et enormt potensiale til å bli bra, så lenge de fortsetter å jobber med det.

Lenke til kommentar
De som også hetser Funcom for å prøve å lage et spill som ikke legger kursen mot den tradisjonelle "moneymaker" møkka som til stadighet ruller ut dørene hos diverse spillselvskap burde ta seg en kjepp og tre den langt opp i analen. Makan til mangel på innsyn og respekt for hva disse karene faktisk prøvde/prøver å oppnå med dette spillet syns jeg blir lavmål.

 

Faktum er at de gapte over for mye med dette spillet og det sees jo nå den dag idag, men det at spillet er dritt og aldri skulle ha blitt lansert blir tull.

Det at det faktisk prøver seg på noe nytt i denne sjangeren fortjener skryt og ingenting annet. Om ikke annet så burde man ta en pust i bakken for de 5-600 kronene man brukte på spillet og heller se seg en annen vei. Dette er noe som skjer i alle sjangere, les Crysis for FPS spill, dungeon og dragons for MMOs f.eks.

 

Age of Conan har et enormt potensiale til å bli bra, så lenge de fortsetter å jobber med det.

 

enig i mye av det du sier.

 

Men det er faktisk en grun til at så mange er irritert på funcom. de låver mye og holder lite og har en veldig dårlig kunde service. selv er jeg "gla" i spillet og håper at de får orden på spillet.

Lenke til kommentar
enig i mye av det du sier.

 

Men det er faktisk en grun til at så mange er irritert på funcom. de låver mye og holder lite og har en veldig dårlig kunde service. selv er jeg "gla" i spillet og håper at de får orden på spillet.

Selvfølgelig er det en grunn til å ikke like Funcom akkurat nå, men hvor mange spillutviklere har ikke lovet for mye? Igjen se på mine få, og merk få eksempler.

Tilogmed Blizzard lovet for mye når det gjelder WoWs lansering.

Har folk glemt hvor mye som manglet og som var galt ved sjangerens konge når det ble lansert?

Vi snakker flere dager med downtime pga problemer med servere, mangelen på endgame som jo er hovedgrunnen for at AoC sliter(eneste forskjellen er at folk ekspekerer mer idag enn for 4 år tilbake).

Det tok Blizzard 6 måneder får de introduserte et "broken" PvP system som slettet verdenen for world pvp, som seinere ble forandret igjen ovs ovs.

 

Den eneste forskjellen er at faktisk Funcom kan levere hva de har låvet, dog på etterskudd på lik måte som WoW nå har gjort, selv om mange diskuterer om dette med tanke på hva spillets ekspansjoner og slikt gjorde med spillet.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Hvorfor håper jeg dette spillet går til helvete...?

Jo... når de tok 1 mnd. gratis spilling... fikk jeg det? NEI!!! De tok faen meg for en mnd.! Med en GANG! Stoler ikke på dem. Løgnere og tyver.

Hvorfor er det så forbanna norskt? Halvparten av staben er sikkert importerte kinesisk hardcore c kodere... el...

Bare en nordmann som slår på noen trommer og sitter med ræva på et keyboard. Og en idiot som snakker dårligere engelsk en jens stoltenberg til å synge om spillet...

Takk!

Lenke til kommentar
enig i mye av det du sier.

 

Men det er faktisk en grun til at så mange er irritert på funcom. de låver mye og holder lite og har en veldig dårlig kunde service. selv er jeg "gla" i spillet og håper at de får orden på spillet.

Selvfølgelig er det en grunn til å ikke like Funcom akkurat nå, men hvor mange spillutviklere har ikke lovet for mye? Igjen se på mine få, og merk få eksempler.

Tilogmed Blizzard lovet for mye når det gjelder WoWs lansering.

Har folk glemt hvor mye som manglet og som var galt ved sjangerens konge når det ble lansert?

Vi snakker flere dager med downtime pga problemer med servere, mangelen på endgame som jo er hovedgrunnen for at AoC sliter(eneste forskjellen er at folk ekspekerer mer idag enn for 4 år tilbake).

Det tok Blizzard 6 måneder får de introduserte et "broken" PvP system som slettet verdenen for world pvp, som seinere ble forandret igjen ovs ovs.

 

Den eneste forskjellen er at faktisk Funcom kan levere hva de har låvet, dog på etterskudd på lik måte som WoW nå har gjort, selv om mange diskuterer om dette med tanke på hva spillets ekspansjoner og slikt gjorde med spillet.

 

no tenkte jeg ikke på lanseringen da..

 

Jeg tenkte på hvordan funcom behandler sinde kunder generelt sett på forums, av gm osv.. sjefen selv kom no på forumet å snakket varmt om en pvp patch som 100% sikkert skulle komme i juni(?), og siden han selv og ingen andre kom med den nyheten må de vært LITT sikker på at den faktisk var klar til release.

 

Og etter mange mange uker har vi enda ikke hørt noe om den patch'en. sier ikke at funcom er værst, og ingen andre har hatt problem med lignende spill. har selv irritert meg over blizzard, så mye at jeg sluttet med wow.

 

Hvorfor håper jeg dette spillet går til helvete...?

Jo... når de tok 1 mnd. gratis spilling... fikk jeg det? NEI!!!

 

stakkar.. måtte vel selge både hus og bil for å dekke det tapet... det er snakk om en halv time til en time med arbeid.. no big deal.

 

Jeg spiller nesten ikke spillet lengre, ikke på grun av at jeg hater funcom mer en alt på jord eller at jeg ikke liker spillet lengre. men fordi at nesten alt av venner og guild mates har sluttet med spillet. jeg betaler enda for spillet. selv om jeg ikke spiller det, fordi jeg håper at funcom en dag klarer å gjøre spillet til et populært spill igjen og 100 kr pr mnd er egentlig ikke et savn.

 

På en måte så donerer jeg penger til funcom:)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
no tenkte jeg ikke på lanseringen da..

Nå var det jo det jeg snakket om ettersom mye av det som har blitt diskutert hittil i tråden handler om det.

 

Jeg tenkte på hvordan funcom behandler sinde kunder generelt sett på forums, av gm osv.. sjefen selv kom no på forumet å snakket varmt om en pvp patch som 100% sikkert skulle komme i juni(?), og siden han selv og ingen andre kom med den nyheten må de vært LITT sikker på at den faktisk var klar til release.

 

Og etter mange mange uker har vi enda ikke hørt noe om den patch'en. sier ikke at funcom er værst, og ingen andre har hatt problem med lignende spill. har selv irritert meg over blizzard, så mye at jeg sluttet med wow.

Ja, jeg er helt enig. Men Funcom sitter ikke heller her som kongen på tronen av dårlig community komunikasjon. Men det skal dog heller ikke være en unnskyldning for dem, så her har de enormt mye å hente.

Lenke til kommentar
Hvorfor håper jeg dette spillet går til helvete...?

Jo... når de tok 1 mnd. gratis spilling... fikk jeg det? NEI!!! De tok faen meg for en mnd.! Med en GANG! Stoler ikke på dem. Løgnere og tyver.

Hvorfor er det så forbanna norskt? Halvparten av staben er sikkert importerte kinesisk hardcore c kodere... el...

Bare en nordmann som slår på noen trommer og sitter med ræva på et keyboard. Og en idiot som snakker dårligere engelsk en jens stoltenberg til å synge om spillet...

Takk!

 

Jeg fikk 1 måned gratis spilling, eneste forskjellen er nok den at du ikke har fulgt helt med på hva som har blitt trukket av kontoen din.

 

Og hvorfor være så jævla nazi? Er det noen som jeg håper gåt bankrupt så er det deg min kjære venn......

Lenke til kommentar

no har de no sakt at det er viktig for de å høre på kundene sine (noe sier meg at jeg har hørt det før fra funcom) men som sakt så er det ingen ting som har vært bedre enn vist de har bynt med det no..

 

Bedre seint enn aldri..

 

Edit: men skal funcom vinne tilbake kundene sine så tror jeg at det beste ville vært med en stor patch som fixer mye og kommer med mye som har vært et stort savn i spillet. komme med ekstra pakke for tidlig vil bare være å strø salt i såret.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Når antall spillere kommer under LOTRo, EvE, Vanguard, SWG, og City of Heroes/Villans så kan funcom begyne å få panikk.

 

Nå har de vel muligens like mange spillere som alle de spillene tilsammens.

 

man bør vel også se på spillet som et nisje spill, 18års aldersgrense

skummelt kampsystem, det ser ikke ut som WoW (som WAR gjør :p) osv.

det er klart folk blir redd og hopper tilbake til WoW.. som jeg

gjorde. Mitt problem var enkelt. Jeg har char i WoW som jeg har brukt

vedlig mye tid på, det er utviklet minst 4år lengre en AoC og det

kommer snart en expansion.

 

Eneste jeg ikke liker med AoC er faktisk han erling kisen, han

overdriver og ødelegger steminingen for hele spillet.

Han prøver å selge Star Wars ep1 som om det skulle vært en

hel resturert Episode 4 i hd-dvd og med Han Solo som skyter først.

Han passer bedre inn å skrive for Gamer.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...