Gå til innhold

Halo Wars-utvikler legges ned (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte det samme som dere inntil jeg huska at Age of Empires 3 bare var crap.

 

Men, men. Kan jo bli intresangt om de får halo wars over på pc.

har ikke kommet så langt at jeg har fått tak i age of empires 3 ennda, mye av grunnen er at spillet har blitt holdt kunstigt høgt priset i forhold til lignende spill etter å ha vært ute lenge på markedet...

 

jeg syns det er synd at microsoft ikke går inn og gir litt penger. De gir jo penger til mye annet rart... så..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fy faen! Jeg har alltid likt utvikleren, for de lager helt fantastiske strategi spill. Hva skjer med Age of Empires? Ahhh, nå ble dagen min ødelagt. De hadde jo planer om Age of Empires IV og V, hvert fall i følge manualen. Nå blir sikkert serien helt død, eller får en annen utrolig dårlig utvikler.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Tenkte det samme som dere inntil jeg huska at Age of Empires 3 bare var crap.

 

Men, men. Kan jo bli intresangt om de får halo wars over på pc.

har ikke kommet så langt at jeg har fått tak i age of empires 3 ennda, mye av grunnen er at spillet har blitt holdt kunstigt høgt priset i forhold til lignende spill etter å ha vært ute lenge på markedet...

 

jeg syns det er synd at microsoft ikke går inn og gir litt penger. De gir jo penger til mye annet rart... så..

 

Kjøpte faktisk Age of Empires III for 29,-, så det er ikke så dyrt :tease:

Lenke til kommentar
hvor i svarte fant du det ?:p

har funnet det til 99kr men det dukker aldri på lager :p så har ikke sjekka den siste uka :p

 

men regner med age of empires selges videre... problemet er at ny utgiver kan gi ekstremt dårlige spill...

bare se på hvordan gamle maxis og westwood spill har blitt etter EA gamers tok over O.o

 

Var på den der elektromessa til Expert. Kjøpte en god del spill der for 50 kr til sammen fikk jeg Age of Empires III, Rise of Nations: Legends og Rise and Fall :)

Lenke til kommentar

Age of Empires serien ble melka og ødelagt med treern så skjønner ikke helt hvorfor folk er så bekymra der. Om noe, så kanskje en ny utvikler ville gått tilbake til røtterne om de laget en firer. Age of Empires 1 og 2 er noen av min kjæreste minner fra jeg var yngre. Tror fremdeles jeg har den orginale AoE1 cden.

 

Men treern var helt forferdelig. Den tok vekk mer eller mindre alt som gjorde AoE til AoE. Nei, skaff serien en ny utvikler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...