Gå til innhold

Macgyver og overklokking


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

hehe, onkelen min jobber der og fikk med det settet, han viste meg lappen og det første jeg tenkte på var denne tråden! :lol:

 

på medfølgende lapp står det noe slikt som:

Du er en klasse 1 MacGywer hvis du kan sette sammen PC'en kun ved hjelp av medfølgende binders og penn.

 

Du er en klasse 2 Macgywer hvis du i tillegg må ta i bruk medfølgende saks. (Noe du også bør vurdere å bruke på håret ditt hvis du likner MacGywer)

 

Du er en klasse 3 MacGywer - altså ingen MacGywer i det hele tatt, hvis du også må ta i bruk medfølgende verktøysett. Fortvil ikke hvis du havner her, det er her de fleste av oss havner.

 

Holdt på å le meg i hjel når jeg tenkte på dette, hehe...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi.

NEPPE! Umulig!

 

jess.. men hadde han hatt en fra Mega eller Spar så kanskje han hadde kommet over 9ghz.. hvem vet? MacGyver døde forresten i går.. :cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nei da.. kødder bare :p

Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det...

 

Det er ihvertfall det jeg har hørt..

Har dessverre ikke noe sted å vise til..

Lenke til kommentar
Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det...

 

Det er ihvertfall det jeg har hørt..

Har dessverre ikke noe sted å vise til..

 

javel da er det vel et spøkelse som er i Stargate SG-1 og de andre tv-seriene han har vert i det siste

 

:wink: http://us.imdb.com/name/nm0000760/

Lenke til kommentar
Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det...

 

Det er ihvertfall det jeg har hørt..

Har dessverre ikke noe sted å vise til..

 

javel da er det vel et spøkelse som er i Stargate SG-1 og de andre tv-seriene han har vert i det siste

 

:wink:http://us.imdb.com/name/nm0000760/

daså :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...