Breidablik Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei! Då har eg altså fått reinstallert windows (det trengtest... ) og installert alle drivarane untatt skjermkortdriveren. Den vil rett og slett ikkje bli installert! Det er ein rimelig gammal Acer Aspire 2020. Eg fann drivarane på nettsidene til Acer, men når eg skal installere skjermkortdriveren står det: "SETUP can not proceed because the lenght of the specified directory path plus the installation folder name exceeds 88 characters. Please shorten one or both below the specified limit, and try again." Dette står forresten i ein boks med berre "OK" som alternativ... Men kva er det eigentlig eg skal gjere? Takk for alle svar! Endret 17. september 2008 av Breidablik
Breidablik Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 *snufs* Er det ingen som veit kva som skal gjerast? *snufs, snufs*
Breidablik Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 Eg veit eg har gjort dette eit par gongar no, men det hadde vore veldig greitt å få gjort dette snart... Håpar folk ikkje tar det som mas... Tusen takk for svar, dersom nokon har peil...
Chevelle Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Har du prøvd og korte med navnet på innstall filen eller mappen til ett kortere navn, foreksempel bare kalle den driver eller lignende. Det er vel det feilmeldingen sier att navnet bli for langt.
Breidablik Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Ja, det var det eg også tenkte først, og eg prøvde det, men hjalp ikkje... Eg har forresten prøvd med to forskjellige drivarar. Den som låg på acer.com (sannsynligvis utgått for lengst, har ikkje gidda å sjekke) og den nyaste drivaren. Men ingen av dei fungerer...
netted Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ja, det var det eg også tenkte først, og eg prøvde det, men hjalp ikkje... Eg har forresten prøvd med to forskjellige drivarar. Den som låg på acer.com (sannsynligvis utgått for lengst, har ikkje gidda å sjekke) og den nyaste drivaren. Men ingen av dei fungerer... Prøv å legg installasjonsfila i c:\ Muligens i en mappe med et kort navn under c:\
Breidablik Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 (endret) Eg la fila i C:\, men då ville den ikkje starte opp, så eg prøvde å kopiere over ALLE filene, til ei mappe i C:\, og då virka det! Tusen takk for hjelpa!!! Endret 18. september 2008 av Breidablik
netted Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Eg la fila i C:\, men då ville den ikkje starte opp, så eg prøvde å kopiere over ALLE filene, til ei mappe i C:\, og då virka det! Tusen takk for hjelpa!!! Det var da bra, trodde det bare var ei fil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå