arcticZenith Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Heisann, har klart å sette meg fast i 65 000 000 BC. Dro tydeligvis dit litt før jeg skulle, og finner nå ikke portalen tilbake igjen. Noen som har peil?
Bear^ Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Du er ment å være i 65 000 000 BC om du ikke finner noen vei tilbake. Let litt rundt og se om du finner en stamme
arcticZenith Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Har funnet stammen ja, men de sier bare at chiefen er syk ellerno sånnt. Har også vært alle plassene på 65 000 000 BC kartet man kan dra, og snakket med alle jeg har møtt, men ingenting som skjer noen plasser der annet en vanlige fiender?
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ta en titt i en av walkthrough'ene på gamefaqs.com søk på Chrono Trigger.
arcticZenith Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for hjelpa begge to Det viste seg at jeg hadde oversett inngangen til Mystic Forest ellerno i den duren hvor portalen var, supert!
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hmz, tror aldri jeg fullførte det på snes-emuen for mange år sida..kanskje prøve igjen. Var jo et glimrende spill.
Bear^ Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Chrono Trigger kommer til DS om ikke så alt for lenge. Ble jo aldri lansert her på denne siden av Atlanteren, noe som er veldig synd. Chrono Trigger er i mine øyne like god om ikke bedre enn mange Final Fantasy spill, selv i dag. Det eneste spillet jeg kan komme på som kommer på høyde eller kanskje hodet over Chrono Trigger er Final Fantasy 3 (det sjette i rekken i Japan).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå