Gå til innhold

Konkurranse: Vinn multifunksjonsskriver


Anbefalte innlegg

Det finens også andre hint på selve wiki siden som hinter til at årstallet er blitt forfalsket, men siden jeg da ville røpet det riktige svaret på spørsmål så skal jeg ikke si hva.

 

Jeg tengte jeg skulle linke til det hintet du kanskje tenkte på, men jeg tengte det kunne være best og ikke gi linken til svaret :p

 

Folk skulle lete etter info litt mer kritisk en og bare ta en liten titt innom Wikipedia, jeg syns Wikipedia skulle være litt mer streng ovenfor hvem som kunne fått endre artikkeler, men da har sikkert ikke Wikipedia blitt så store som de er, så negativt blir det uansett :hrm:

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig. Det er lettere tragisk at noen føler det nødvendig å ødelegge en del av vår felles informasjonskilder for å ha en sjanse for å ha større mulighet til å vinne en konkurranse. Jeg trodde hw.no samfunnet var basert rundt å hjelpe hverandre, ikke å stikke kjepper i hjulene for andre brukere...

 

Jaja, jeg sendte ihvertfall en epost til wikipedia så de får fikset feilen. Bare synd det er nødvendig å gå til slike steg. Til den som gjorde dette er det bare å si "skam deg!". Dette ikke annsvarlig voksen oppførsel. Voks opp! Ille nok å jukse i en kokurranse, men det er utilgivelig når du samtidig herper det som i praksis er et felles gode for oss alle - wikipedia - for å gjøre det. Ok, nå skal jeg slutte med klagingen...

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Nå står det jo i history for den artikkelen på Wikipedia hvilke IP-adresser som har gjort endringer i det siste.

 

Ikke overraskende er det to IP-adresser fra to norske ISP-er som har endret i artikkelen, og da kun årstallet for når Lexmark ble stiftet. Er nok helt tilfeldig...

 

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=...;action=history

 

Name: 225.80-202-98.nextgentel.com

Address: 80.202.98.225

 

Name: 41.84-234-169.customer.lyse.net

Address: 84.234.169.41

Lenke til kommentar
Ja det er tid for konkurranse -og tid for juks og fanteri! Tid for å endre data på Wikipedia, akkurat slik som forrige konkurranse...

At enkelte driver og vandaliserer Wikipedia for å vinne en liten konkurranse, er så sjokkerende at jeg ikke har ord!

Vedkommende burde vært utestengt fra nettet i lang tid.

Lenke til kommentar
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

 

Menne, IP-adresser ja? Hmmm... *snur seg og roper på drift*

 

Sier du at dere diskvalifiserer ip-adressene som gjørde det?

Nei, det var ikke meg

 

noen har fucka wikipedia. men eg e glad eg kan fleire språk enn engelsk og norsk.

 

EDIT: prøv den tyske versjonen, ser ut som det er rett svar der.

 

Trenger ikke kunne språket en gang. Google kan det

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hyggelig at du lister opp ip adressen min her på et offentlig forum (greit nok at den er på wikipedia siden), mindre hyggelig er det at du anklager meg for juks. Om du faktisk ser etter på hva jeg redigerte så ser du at jeg rettet opp informasjonen som noen hadde jusket med, i tillegg la jeg inn en link til en lexmark side med det korrekte svaret... Du burde sjekke onkli før du anklager noen.

 

Ser at det er mange andre som har tullet med tallene etter jeg rettet det opp igjen, går vel tilbake til normalt når konkuransen er over.

Lenke til kommentar
Hyggelig at du lister opp ip adressen min her på et offentlig forum (greit nok at den er på wikipedia siden), mindre hyggelig er det at du anklager meg for juks. Om du faktisk ser etter på hva jeg redigerte så ser du at jeg rettet opp informasjonen som noen hadde jusket med, i tillegg la jeg inn en link til en lexmark side med det korrekte svaret... Du burde sjekke onkli før du anklager noen.

 

Er da vel ingen som ville visst at dette var din IP med mindre du hadde nevnt det (med unntak av HW.no admins som har tilgang til IP-informasjon for forumet), så ser ikke problemet med å liste opp en IP eller to her.

 

Uansett, ser at en av de to jeg listet faktisk endret det tilbake, som da tydeligvis var deg. Sorry about that :)

 

Ikke at det hjalp særlig lenge, noen endret det 6. september, og det stod en stund. (Også dette fra en norsk ISP, selvsagt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...