Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faren til Sloan som også er sjefen til Eric er redd for at Eric vil gifte seg med Sloan pga familiens penger.

Så han (Terrance) ber han signere en prenup som gjør at han ikke kan få tak i mer en det som blir skrevet i avtalen.

Dette gjør Eric sur regner jeg med.. Han og Scott slår seg sammen og kjører over faren til Sloan. Danker han ut av Hollywood og tar over firmaet.

Regner med Sloan står bak faren og blir sur på Eric.

De er jo et klassisk on and off par. Så det var nok ikke mer som skulle til for å velte det for dem.

 

Edit: Dette er ikke fasiten, men jeg regner med at det kan ha noe med saken å gjøre.

Endret av Hille
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller var det flere satiriske kommentarer i de to siste episodene enn andre sesonger? Kommentarer som Vince under intervjuet sier han bare kødder etter han sier han vil snakke om nord korea, eller at ari sier 'my wife would not date a waiter' og praten om at nyhetene er deprimerende samt spørsmålet til vince om han følte seg skyldig for alt det han har. Det var flere, men jeg syntes ikke å ha merket så åpenbar kritikk av livsstilen i andre sesonger, selvom satiren har alltid vært en del av serien.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller var det flere satiriske kommentarer i de to siste episodene enn andre sesonger? Kommentarer som Vince under intervjuet sier han bare kødder etter han sier han vil snakke om nord korea, eller at ari sier 'my wife would not date a waiter' og praten om at nyhetene er deprimerende samt spørsmålet til vince om han følte seg skyldig for alt det han har. Det var flere, men jeg syntes ikke å ha merket så åpenbar kritikk av livsstilen i andre sesonger, selvom satiren har alltid vært en del av serien.

Ah, da faller min teori bort..

Lenke til kommentar

 

Ah, da faller min teori bort..

 

 

Teorien om takeover av firmaet til Terrence og slik? Jeg tror det var det som skjedde... Eric sa jo også at han 'destroyed terrence'. Er ikke så rart at Sloan brøt opp med Eric når Eric tar fra Terrence hele firmaet.

 

men om ikke dette, hvilken teori? Jeg så ikke sammenhengen

Lenke til kommentar

 

Ah, da faller min teori bort..

 

 

Teorien om takeover av firmaet til Terrence og slik? Jeg tror det var det som skjedde... Eric sa jo også at han 'destroyed terrence'. Er ikke så rart at Sloan brøt opp med Eric når Eric tar fra Terrence hele firmaet.

 

men om ikke dette, hvilken teori? Jeg så ikke sammenhengen

 

Terrence solgte jo sitt firma til MGA (Miller-Gold Agency). Det er nok snakk om gudfaren; Murray.

 

Forøvrig synes jeg det er synd de slo opp. :(

Lenke til kommentar

 

Ah, da faller min teori bort..

 

 

Teorien om takeover av firmaet til Terrence og slik? Jeg tror det var det som skjedde... Eric sa jo også at han 'destroyed terrence'. Er ikke så rart at Sloan brøt opp med Eric når Eric tar fra Terrence hele firmaet.

 

men om ikke dette, hvilken teori? Jeg så ikke sammenhengen

 

Terrence solgte jo sitt firma til MGA (Miller-Gold Agency). Det er nok snakk om gudfaren; Murray.

 

Forøvrig synes jeg det er synd de slo opp. :(

Jepp, Murray, er ikke så flink med navn. :p

Lenke til kommentar

Holdt seg bra? Ærlig talt, ler du spesielt mye eller synes det er morsomt? Denne sesongen er ikke engang sammenlignbar med de tidligste sesongene. Den har mistet helt snerten og vittigheten og fremstår som en hvilken som helst middelmådig dramakomedie som det finnes tretten av på dusinet.

Lenke til kommentar

Holdt seg bra? Ærlig talt, ler du spesielt mye eller synes det er morsomt?

Vet at spørsmålet var siktet til han over, men tar meg friheten å svarer på det :)

Helt ærlig ja, ler nesten like mye som de første sesongene.

Mange morsomme øyeblikk i siste episode, men kan blant annet nevne Ari og kidsa, Scott i hver scene han er med i (fyren er jævli morsom) og siste scene med E og eks stemora til Sloan.

Lenke til kommentar

Det som var fengende og fikk meg til å se Entourage er begynt å visne bort i de senere sesongene.

Det jeg likte med serien var disse unge herremennene som eide Hollywood. De var rett å slett awesome fra topp til tå.

Når jeg tenker Entourage så ser jeg for meg hele gjengen med Vince i spissen komme med haka hevet gående ned Sunset Blvd.

Damene snur seg og mennene skulle ønsket det var dem som fikk oppmerksomheten. Ny dame annenhver dag, drikking, pure ownage.

Type, yo lets go to Vegas. Ari "stikker" av fra kona for å være med på morroa. Hele morroa var samlet rundt gjengen.

Uansett hva de gjorde så var det epic. Vince som dilter nedover den røde løperen, filminnspilling.

Loyd og Ari sine vittige quotes. De eviggående krigene mellom studioene. Jeg så inn i en filmstjernes verden og

jeg følte at jeg gikk glipp av noe, men at det ble kompansert for med at jeg kunne se det i Entourage.

 

Nå er det sinnsykt mye drama, og ting ser ut til å gå jevli gale for mange av karakteren.

Men det er vel rett å slett karakterutvikling, og så er det på vei mot en slutt.

Futten har kanskje gått ut av episodeskriverne..

 

Edit: Det er lett å si at serien må gå en vei osv. Men neeei. Da hadde jeg sett på noe annet. Jeg likte at alt bare var awesome. ;)

Endret av Hille
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holdt seg bra? Ærlig talt, ler du spesielt mye eller synes det er morsomt?

Vet at spørsmålet var siktet til han over, men tar meg friheten å svarer på det :)

Helt ærlig ja, ler nesten like mye som de første sesongene.

Mange morsomme øyeblikk i siste episode, men kan blant annet nevne Ari og kidsa, Scott i hver scene han er med i (fyren er jævli morsom) og siste scene med E og eks stemora til Sloan.

 

Ok, det er jo smak og behag, og vi har helt forskjellig smak skjønner jeg. Hva eksakt var det f.eks som var morsomt med Ari og kidsa (gikk meg hus forbi i hvertfall)?

Lenke til kommentar

Ærlig talt, hvem er det som synes denne sesongen er like bra som de foregående.

Opptakten til denne sesongen så jeg alle episodene fra piloten og jeg er enig med at det er for lite handling i serien. Det har blitt vist 5 episoder av totalt 8, men hva har egentlig skjedd, alt er jo egentlig uthaling av det som skjedde i sesong 7, ingen nye elementer å vise frem til. Dessuten har turtle blitt for tynn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...