Gå til innhold

Trailer: Darkfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha herregud... Jeg gadd ikke lese hele innlegget engang, setninger som '' Vi har fokusert mest på hva vi mener er gøy med onlinespill, og kuttet ut alt vi synes er kjedelig, sier Claus Grovdal til VG Nett.''

 

''føler seg trygg på at de har noe å stille opp med i den beintøffe konkurransen med spill som «World of Warcraft» og «Age of Conan».''

 

''Vi har fjernet karakterklasser''

 

Fikk meg bare til å le. Å ha en egen klasse som er låst til noe er jo selve essensen av rollespill.

Lenke til kommentar

Det er pinlig ja, men altså ideen dems er faktisk helt konge. De har kvittet seg med meningsløse grindinga og man står igjen med spillere som må ha presisjon og reaksjonsevne for å gjøre det bra. Problemet er at dem har gjennomført det så dårlig virker det som.

Ser utrolig dårlig ut.

Lenke til kommentar

Jeg velger å være noenlunde positiv til Darkfall, det at de har kuttet de typiske klassene er jo ikke nødvendigvis negativt. Dette med klasser syns jeg ofte skaper en kunstig sperre i flere situasjoner. Ta for eksempel en typisk mage. Det som gjør han god til å spre død og frykt gjennom flammer og is er jo fordi det er det han gjør hele tiden. Men det er jo teit at han ikke skal kunne plukke opp en øks og bruke den hvis han vil? Han vil kanskje aldri bli særlig god på det, men kan jo bli en "altmuligmann". Med åpne klasser så kan man jo fortsatt velge å rendyrke en form for "combat" og bli veldig god på det området.

Lenke til kommentar

Da kunne de heller ha moddet på klassene litt. En sverdsoldat plukker ikke opp en bue fordi han vil? Man bruker jo det arsenalet man kan med? Magikere og kastere er en type klasse som ikke støtter bruken av sverd og lignende da dette er ''barabarer'' som ikke tenker lenger enn drep som skal bruke det.

 

400,- for dette? Neitakk.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Mulig jeg er en veldig typisk "grafikkhore" men for meg så denne grafikken rimelig utdatert ut...

 

Teksturene så realtivt elendige ut og man finner mye bedre animasjoner i f.eks. World of Warcraft (sammenligne med wow bla bla. Ja faktisk, wow er det eneste MMO'et jeg synes er morsomt for tiden så det er det eneste jeg kan sammenligne med!)

 

Håper bare dette ikke ødelegger opplevelsen av spillet! En annen ting som jeg selv føler at kanskje kommer til å trekke litt ned er det du taper av å dø. Det er jo flere der ute som elsker dette systemet, men jeg tror nok flertallet synes dette er for "hardcore" og trekker seg gjerne unna.

 

Ellers må jeg si at jeg liker idèene dems, men virker som at VELDIG mye må til for å klaffe for å få dette til..

 

Men, men, det er jo bare å ønske lykke til!

Lenke til kommentar

Meh, er alle grafikkhorer idag? Syntes det så rimelig "billig" ut, men også veldig kult ut! Så rett og slett morsomt ut, minna meg om Rune!

 

Å ha en egen klasse som er låst til noe er jo selve essensen av rollespill.

 

Haha.. nei. Spilt gothic noengang? Nuff said.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...