Gå til innhold

Last ned Red Alert gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode minner fra dette spillet. Introfilmen er kanskje den som har gjort størst inntrykk på meg så langt fra noe spill, skikkelig klassiker!

 

Noen som er enig at i introen så høres det ut som Hitler sine taler?

Med litt fantasi høres det ut som også at det sies "Hitler".

Command & Conquer: Red Alert finner Albert Einstein opp en tidsmaskin, som han bruker for å dra tilbake i tid og eliminere Hitler. Han trodde at han med dette kunne redde verden fra grusomhetene som fant sted under andre verdenskrig.

 

Det som imidlertid skjedde var at Josef Stalin og hans sovjetiske imperium tok Hitler-Tysklands plass, og resultatet var en ny verdenskrig.

Lenke til kommentar

RA1 tidenes beste spill.

RA2 skuffende..

RA3: er beta tester her og syns dette er ennu mer skuffende!

 

men tilbake til RA1, jeg får installert dette på xp men grafikken er ikke helst som det skal være.. den er sikkelig lav, mvc tar jo hele skjermen. noen som vet hvordan jeg får satt grafikken her? har en sånn liten "ra1 hack" denne er grafikken slik den skal men maskinen låser seg med denne!

Lenke til kommentar
Gode minner fra dette spillet. Introfilmen er kanskje den som har gjort størst inntrykk på meg så langt fra noe spill, skikkelig klassiker!

 

Noen som er enig at i introen så høres det ut som Hitler sine taler?

Med litt fantasi høres det ut som også at det sies "Hitler".

Command & Conquer: Red Alert finner Albert Einstein opp en tidsmaskin, som han bruker for å dra tilbake i tid og eliminere Hitler. Han trodde at han med dette kunne redde verden fra grusomhetene som fant sted under andre verdenskrig.

 

Det som imidlertid skjedde var at Josef Stalin og hans sovjetiske imperium tok Hitler-Tysklands plass, og resultatet var en ny verdenskrig.

 

Ja selfølgelig vet jeg det. Er jo ikke stokk dum. :nei:

Men jeg snakker om intro videoen som viser spillet og ikke skuespillerne...

Ja så er det vell Hitler som sies da.

Lenke til kommentar

De som bruker vista og vil spille LAN;

 

With this patch installed you are able to play multiplayer on the local network again on Windows 2000 and above.

This patch uses UDP for the network communication so it no longer requires IPX to be installed/configured.

 

Command and Conquer + Red Alert 1 patch

 

 

ER gøy å lage mod til Red Alert enda :).

 

For deg som sier at Red Alert 2 og 3 er skuffende det er historien du må huske på. OG Red Alert 3 er mye bedre enn 2'ern.

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...