2bb1 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Skulle kose meg med G25 og rFactor nå, men kommer ikke over 95 km/t. Noen som vet hva jeg gjør feil?
Greblak Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Speed limiter? Husker i LFS så kom jeg ikke over 80 før noen ba meg trykke L Kan hende rFactor har noe av det samme? Uten at jeg har prøvd spillet da. Sjekk kontrollene og let etter noe lignende.
2bb1 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 God damn, hvorfor gidder noen å legge inn noe slikt??? Jaaa, det var "L" som løste problemet Takkar!
-sparks- Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Kjekt å ha så man slipper å stirre på speedometeret i pitten
Greblak Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Hehe du er ikke den eneste som har lurt en stund på det. Kjørte lenge rundt i 80 i LFS og skjønte ingenting. Alt gikk så seint for meg men alle andre kjørte så skrekkelig fort. Men er som sparks sier. Så utrolig greit å bare sette på den når du skal inn i pit. Slipper å få drive-through, stop-and-go eller sort flagg om du holder et par km/t for mye. Ulempen er at du kanskje holder 2-3km under. Med manuell kan du ligge tettere opptil men utrolig lett å tippe over. og da må du i piten neste runde og hehe. Endret 31. august 2008 av Greblak
2bb1 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 Ahh, ja sånn sett kan det jo være greit Men synes det burde vært mer enkelt å finne ut av, i steden for å måtte starte en ny tråd på et forum Tror jeg så gjennom alle instillingene etter hva det kunne være, men neida.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Låner tråden din jeg Er rFactor gratis?
Stream Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Fullversjonen koster ikke stort den heller. Og det finnes uendelig mange gratis biler og baner til dette spillet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå