Gå til innhold

Hvilket spill kan dere anbefale meg?


tadcomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du liker skyting? Du har Gamecube? Da vil jeg anbefale Metroid Prime! Det spillet har høstet toppkritikk og Årets Spill-titler i hopetall! Mange mener til og med at det er et av tidenes beste spill! :woot:

 

Skulle ønske jeg hadde Gamecube selv. Livet er for kort til å gå glipp av slike perler! :D

Lenke til kommentar

Det må nok nesten bli Metroid Prime. Har ikke GameCube selv, og har av den grunn ikke prøvd det. Men hvis du titter på kritikken spillet har fått, er det nesten ingen vei utenom å kjøpe spillet. :wink:

 

Har hørt at Gamer.no kommer med en anmeldelse av det veldig snart.

Lenke til kommentar

VGs test:

 

"«Metroid Prime» ga meg en bortimot religiøs spillopplevelse, og en særdeles overbevisende søknad om tittelen som «årets spill» allerede i mars.

 

Eller for å si det på en annen måte: Jeg klarer ikke engang å begripe hvor bra et spill må være for å overgå «Metroid Prime»."

 

 

Aftenpostens test:

 

"Dette er et absolutt høydepunkt så langt i GameCube-konsollens relativt korte historie, og en ny målestokk for hva vi kan forlange av spillbarhet, grafikk og stemning i kommende konsollspill."

 

 

Dagbladets test:

 

"Her har vi ikke bare det beste spillet jeg har spilt på GameCube noen sinne, men jaggu også det beste til GameBoy Advance."

 

 

Du burde ikke tvile engang, Metroid Prime er et must for GameCube-eiere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...