Gå til innhold

Hvilket spill kan dere anbefale meg?


tadcomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber med en hjemmeside med 2 andre som hadde sinnsvakt lyst på Metroid Prime.

Etter å ha sett de bildene, så ville ingen av de ha det lenger!

vi har sett MANGE bilder.

PLUS at vi vurderer å ikke sette dem ut på siden for det ser så dårlig ut.

 

ingen andre sier det så da får jeg ta oppdraget:

 

asså, du kan ikke vurdere et spill (SÆRLIG ikke konsoll) ut ifra bilder, hverken på nettet, i blader og egentlig heller ikke på TV. hvis det var stillbilder kan du BARE gå og legge deg, for det sier jo seg selv at det ikke gir noe som helst annet inntrykk av et spill enn om det foregår i XTC-rus eller ikke. hvis det var filmer bør du/dere ta i betraktning at dette antakelig er veldig komprimerte bilder, og da ser det meste ganske elendig ut.

 

asså, er det tallet på slutten av nicket ditt ditt mentale fødselsår eller noe? håper du har lært noe nå...

Lenke til kommentar

Morty2003: Hvis dy synes det finnes GameCube-spill med god grafikk, så synes du Metroid Prime-grafikken er konge. Gamer.no anmeldte jo akkurat spillet, og selv du skjønner at det ikke er et dårlig spill - spesielt ikke dårlig grafikk. Det bryr meg lite om du velger å gå glipp av en slik tittel, men det å klage på grafikken ut i fra skjermbilder blir feil. Se grafikken på TV, så ser den svært godt ut. Sammenlign også gjerne med grafikken i et GameCube-spill som ikke har fått så god kritikk, og du vil se forskjellen, garantert, selv om kanskje Mafia eller et annet PC-spill ser bedre ut.

 

Noen må gjerne forklare meg hvorfor TV-spill-grafikk ser så dårlig ut på skjermbilder, men ofte konge ut på TV-en. Det kan ikke bare være det at TV-en kjører 800x600? Alt blir liksom så uklart.

 

Og viktigst av alt: Temmelig dumt å ikke kjøpe et så kritikerrost spill bare på grunn at grafikken ikke er super, og spesielt dumt er det når grafikken er super.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...