Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninen til bestemor. Fortsettelsen!


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest GrannyLover

Den forrige tråden min ble plutselig borte.

 

Hun er jo tydelig interesert, siden hun spionerte på meg mens jeg runket og ikke minst det som hendte etterpå.

Vi sa aldri noe til hverandre under selve akten, heller ikke etterpå. Det er derfor jeg er så i tvil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun fant det jo tydeligvis opphissende, men ikke for å sprekke bobla, det kan jo bare ha vært en eldre dames drøm å komme oppå en yngre mann på den måten, ha sex med han, for så å ikke tenke mer på det etter det.

 

Bare tenk litt gjennom det og hvor mye som evt. KAN stå på spill, synes du uansett burde ta en prat med henne hvis du er såpass interessert.

 

Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover

Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill.

 

Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det.

Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer?

Lenke til kommentar
Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill.

 

Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det.

Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer?

 

 

Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja.

Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei.

 

 

Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå.

Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover
Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill.

 

Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det.

Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer?

 

 

Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja.

Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei.

 

 

Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå.

Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? :hmm:

 

Joda, det er en konfekttype som heter det ja. Jeg tror jeg skal satse på det jeg. Også kansje kjøpe en flaske på polet. Men hva er det gamle damer drikker da mon tro? Portvin? Cognac?

 

Jeg er så nervøs for at dette skal gå dukken. Hva skal jeg si når jeg ringer på hos henne og står der med blomster og konfekt?

Lenke til kommentar
Jeg vet det høres rart ut, å ha lyst på ei dame på over 60 år når man er 24. Men denne episoden tente meg skikkelig. Og det var herlig sex. Dessuten er hun søt og snill.

 

Takk for tipsene så langt. Jeg setter kjempe pris på det.

Hva kan man gi til en snill gammel dame i presang da? Slik at hun kansje forstår at jeg er interesert i mer?

 

 

Uvanlig for en som f.eks meg som ikke er vant med slike episoder, ja.

Rart nok til å ikke kunne hjelpe noen som spør om hjelp? Nei.

 

 

Hvis hun er som bestemoren min er konfekt, blomster (som Nikka sier) og kanskje noe orginalt en sikker vei å gå.

Er det ikke Kong Haakon den heter den konfektboksen? :hmm:

 

Joda, det er en konfekttype som heter det ja. Jeg tror jeg skal satse på det jeg. Også kansje kjøpe en flaske på polet. Men hva er det gamle damer drikker da mon tro? Portvin? Cognac?

 

Jeg er så nervøs for at dette skal gå dukken. Hva skal jeg si når jeg ringer på hos henne og står der med blomster og konfekt?

 

 

Droppe ned buksa og si "her er jeg igjen!"?

 

 

Alvorlig, bare hils på en ordentlig måte, si takk for sist (vær høflig, eldre damer pleier som regel å like det), og bare si at du hadde lyst å treffe henne igjen.

Så får det gå som det går.

Lenke til kommentar
Gjest GrannyLover

Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen ;)

 

Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen ;)

 

Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå :ohmy:

 

Så hyggelig! Gratulerer og lykke til videre. :)

 

 

Siden jeg har fått så mange tips fra dere og dere har vært ålreite mot meg og gitt meg saklige svar så registrerte jeg meg som bruker her på forumet.

 

Vel. Historien i korte trekk er at jeg var på bursdagsselskap hos Bestemor og bestefar. Og de bor på hytta hele sommeren, så selskapet var der. Og som de fleste hytter så har også denne hytten en utedo. Mens jeg satt der og runka ble jeg oppmerksom på at Dorthe, som hun heter hadde stått og sett på meg hele tiden. Jeg ble selvsagt flau og rødmet, men rakk ikke å trekke opp buksa før hun var inne på utedoen hos meg. Hun kommenterte "utstyret mitt" som hun kalte det, og satte seg på huk og begynte å runke og suge meg. Jeg kneppet forsiktig opp den hvite og gjennomsiktig blusen hennes. Hun har store og fine pupper. Det hele endte med et nummer på utedoen. Og vi snakket ikke sammen hverken under selve akten eller etterpå..

Lenke til kommentar
Jeg ringte henne nå mens jeg hadde røykepause. Hun ble glad for å høre fra meg og ville veldig gjerne ha besøk i helgen ;)

 

Men kan ikke si jeg ble mindre nervøs nå :ohmy:

 

 

Se der ja!

Hadde jo ikke trengt å høres så negativ ut en gang jeg, huff.

 

Dette klarer du fint!

 

Jeg håper det går bra ja!

 

Hvis dere vil kan jeg se om jeg får skaffet et bilde av henne!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...