Gå til innhold

Kulturo: Wall·E


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne gleder jeg meg virkelig til! Har allerede ventet TO (2) måneder på at denne skulle komme til Norge, men hva skjer? Norske subs... Så det blir til at jeg venter frem til 18. November til den kommer på BD!

Utrolig at jeg ikke går på kino lenger, men når tilbudene er så rævdårlige slik som de er i Tønsberg, så får jeg heller la vær.

 

Håper alle deler sin anmeldesle i anmelder-tråden de neste dagene =]

Lenke til kommentar

Jeg kan forsikre dere at mengen samtaler som blir holdt i filmen er MINIMAL!

Hovedfokuset er robotene, og de snakker ikke. Så om det er norsk eller ikke, har veldig lite å si.

 

Jeg har sett filmen, fordi jeg falt for fristelsen og lastet ned TeleSync-versjonen. Men skal sees på kino i helga, absolutt!

Lenke til kommentar

Noe som er trist er at den kun vises på Colosseum 3 i Oslo med orginal tale ( kinosal med 150 plasser, dårlig lyd og bilde). Dette er jo en storfilm som burde vises i en større sal, men etter at jeg kontaktet Oslokino fikk jeg dette til svar:

 

Hei!

 

Så langt vil ikke Wall-E med original tale settes opp i noen storsal, nei.

Dette vurderes på nytt hver uke, på bakgrunn av bl.a. publikumstall og hvordan andre liknende filmer har gått.

Vanligvis er denne typen filmer mer besøkt på versjonen med norsk tale, enn med original tale, derfor er det vurdert slik denne uken.

Men som sagt, vurderes dette på nytt hver uke, så hvis filmen har stor pågang denne uken, kan det være at den får plass i en storsal etterhvert.

 

Med vennlig hilsen

Laila

 

Oslo Kino

 

www.oslokino.no

 

Gledet meg som en unge til filmen, men ble skuffet når jeg fikk vite at den ikke skulle vises i en av Oslo sine beste storsaler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...