Gå til innhold

Team fortress 2(TF2)


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært en stor tilhenger av TFC men ble enormt skuffet av TF2. Spillet er jo gøy nok, men det som var gøyest med TFC har blitt fjernet i TF2: altså det å måtte pushe et flagg stadig litt nærmere og litt nærmere til målet (Dustbowl). Nå er det bare kjedelige capture points som i Battlefield. Hvorfor?!?

Du har jo fremdeles pushingen av vogna i Gold Rush, noe som er veldig kult :)

 

Har ikke spillt noe TFC, men prinsippet i Gold Rush blir vel det samme? :p

Ah! Nå prøvde jeg skikkelig Goldrush og Badwater, og like prinsippet svært godt :D

Goldrush er intet annet enn enda en remake av den opprinnelige Dustbowl fra TFC, bare at vogna/flagget har en bestemt rute. Litt synd at du ikke kan velge, men likevel liker jeg idéen som er direkte hentet fra tanken i Wolfenstein Enemy Territory... et rent teamspill som jeg elsker.

 

Bortsett fra medicens "uber" som er fortsatt plagsomt (men mindre enn i 2forts siden det er mer aktuelt å skille ham ut i store åpne brett som disse 2) følte jeg at spillet ble plutselig mye gøyere og nærmere TFCs sjel. Jeg fikk t.o.m. et veldig respektabelt score på badwater siden motivasjonen var på topp igjen: http://img.photobucket.com/albums/v224/tenebres/badwater.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

skjønner dog fremdeles ikke hva som er galt med hellfragger dog :p Det er en lowbie server, menn jeez.. Hva galt har de gjort mot oss utenom å hindre oss i å spille der? Jeg mener, det er jo vi som er provokatører. Arthalion (ikke at han var et større tap siden han likevel var inaktiv) leava jo QA på grunn av denne oppførselen til FF63, Brass og Brelett.

Lenke til kommentar
De er myteomspunnede ukjente som ingen vet hvem er. Ser ut som de ikke møter opp til kampene sine engang. Kan hende de er tilknyttet noobsa fra hellfragger? :p:D

 

Etter litt rekognoseringsarbeid så har det kommet fram i lyset at de er tilknytta RatticusNorvegius (sikker skrivefeil)

 

 

på grunn av denne oppførselen til FF63, Brass og Brelett.

 

Hvorfor slipper jeg altid så lett unna?

 

 

tacg kommer med fragmovie snart, såfort alko er tilbake fra polet.

 

fixxed :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...