Gå til innhold

Rockstar med Max Payne 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA er bra det, men det er og GTA. Max Payne er Max Payne. Dei må for all del ikkje lage noko GTA ut av det. Tvilar eg for så vidt på dei gjer uansett, det er dyrt å lage spel som GTA, utan navnet bak seg kan det bli risikabelt. Eit spel i same stil som MP1 og 2 hadde vore utmerket.

Lenke til kommentar

MP2 som ble et kjempetap, so fucking what. Spillet var fantastisk bra og siden det ikke er Remedy som skal utvikle det neste spillet, er det vel kanskje ikke så rart folk stiller ekstra kritisk til oppfølgeren?

 

Et eksempel for deg: Det er som å la Uwe Boll få regissere Hobbiten og samtidig påstå at "det er ingen grunn til å være skeptisk, vi burde være glad at NOEN har i det minste tatt opp prosjektet", tro meg, de fleste ville heller gått for en attentat mot fyren enn å la han få ødelegge noe med slikt potensiale.

Lenke til kommentar

Eg har aldri forstått kvifor det gjekk så dårleg med dei spela, spesielt MP2 med tanke på kor bra dei er. Piratkopiering kanskje?

 

Erasus: Du kan ikkje samanlikne Rockstar med Uwe Boll.

 

Rockstar var dessutan med å utvikle konsollversjonen av Max Payne, samt at dei var utgivar for det til PS2, Xbox og GBA. MP2 var dei med og utvikla til konsoll samt at dei var utgivar for alle versjonar.

Rockstar har med andre ord vore med på Max Payne frå starten av, riktignok i ein mindre rolle, men likevel involvert.

Lenke til kommentar

Rockstar kan nok helt sikkert lage et bra spill ut av et så godt utgangspunkt.

Men for å virkelig få det til å bli minneverdig så trengs det en forfatter som er like god som Sam Lake, og dem er det ikke mange av. Utrolig at hollywood ikke har plukket ham opp enda, fyren er jo genial. Blir spennende å se hva han har funnet på med Alan Wake...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...