Nelson ut, Sterling inn. Det er en solid oppgradering.
Nketiah solgt, så vi har kun en skikkelig 9er i førstelaget, men trust the process I guess. Arteta ser ut til å stole på at Havertz, Trossard og nå Sterling kan bidra på topp der
Og på hvilken måte er det relevant for Premier League? At USA er det stort land spiller da ingen fuckings rolle for engelsk fotball. Det er helt urimelig at kamper i PL skal flyttes til et annet kontinent, kun for pengenes skyld.
Hah, du har helt rett. Brainfart fra meg der! Men poenget var at han selv nevnte det et par minutter før, så det var litt utrolig at han ikke så det.
--
Ganske antiklimaktisk slutt på løpet i dag. Lando har en sjanse til å ta Max i VM og da er det viktig at de tar maks poeng utover sommer og høsten, men Oscar fortjente å vinne dette løpet. McLaren med en enorm fuck up som pittet Lando først på de siste stintet.
To minutter tidligere snakket han om at Lando sin bil har gul farge på kameraet (som vanligvis indikerer driver #1). Likevel klarte han å ta feil på noe som åpenbart var Oscar. Det var rimelig kleint.
Hvor var spenningen her frem til Red Bull fucket opp pitstopen til Max som gjorde at Lando kom i posisjon til å fighte? Max hadde 1.5 sekund inn på andre runde og hadde full kontroll fra start av.