Gå til innhold

MartinF

Medlemmer
  • Innlegg

    24 109
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

Alt skrevet av MartinF

  1. Lol. Klarer ikke ta noe av det her seriøst. God helg!
  2. Øhh, Timber? Calafiori? Begge er mer enn kapable til å spille venstreback. Bedre backup til Saka? Det er jo akkurat det Sterling er?
  3. Vi skal spille 60 kamper. Tipper han er backup over hele linja på topp. Why? Hva er alternativet?
  4. Nelson ut, Sterling inn. Det er en solid oppgradering. Nketiah solgt, så vi har kun en skikkelig 9er i førstelaget, men trust the process I guess. Arteta ser ut til å stole på at Havertz, Trossard og nå Sterling kan bidra på topp der
  5. Og på hvilken måte er det relevant for Premier League? At USA er det stort land spiller da ingen fuckings rolle for engelsk fotball. Det er helt urimelig at kamper i PL skal flyttes til et annet kontinent, kun for pengenes skyld.
  6. Hah, du har helt rett. Brainfart fra meg der! Men poenget var at han selv nevnte det et par minutter før, så det var litt utrolig at han ikke så det. -- Ganske antiklimaktisk slutt på løpet i dag. Lando har en sjanse til å ta Max i VM og da er det viktig at de tar maks poeng utover sommer og høsten, men Oscar fortjente å vinne dette løpet. McLaren med en enorm fuck up som pittet Lando først på de siste stintet.
  7. To minutter tidligere snakket han om at Lando sin bil har gul farge på kameraet (som vanligvis indikerer driver #1). Likevel klarte han å ta feil på noe som åpenbart var Oscar. Det var rimelig kleint.
  8. De venter fremdeles på at Pulisic skal slå igjennom og bli den nye Messi. 😅
  9. Hvor var spenningen her frem til Red Bull fucket opp pitstopen til Max som gjorde at Lando kom i posisjon til å fighte? Max hadde 1.5 sekund inn på andre runde og hadde full kontroll fra start av.
  10. Det var jo det, helt frem til Red Bull selv bestemte seg for å lage action på slutten. Vil ikke si dette var et _bra_ løp.
  11. Max kan gjøre hva han vil tydeligvis, uten straff..
  12. Som forventet blir dette en snoozefest. Bortsett fra de første to rundene på sprinten så har Max vært helt uslåelig hele helgen.
  13. What? VAR har jo vært spot on både med offsiden og straffen her.
  14. Nydelig sprinløp for Dennis. Fra 10 til 5. plass. Starter på pole i morgen. Kan bli bra dette!
  15. Mer info kommer!
×
×
  • Opprett ny...